Roskaa tieden varsilla.

Pumppu-Ansu

Aktiivinen jäsen
Länsi-Savon verkkosivuilta:
Tukiaisen mukaan roskikset katosivat levähdyspaikoilta aikaa sitten.
Alkuun siellä oli molokkeja, niitä isoja roskiksia. Mutta ihmiset täyttivät ne kaikenlaisella roskalla, joten ne poistettiin, hän sanoo.
(Maksumuuri)

Äkkiä voisi luulla että ympäristö pysyy puhtaampana jos on riittävästi roskiksia...
Hallitus voisi säätää autoilijoille roskaveron millä katetaan roskiskustannukset!
Tai oliko se Singaporessa missä roskan heittämisestä kadulle saa mojovan sakon, sama tänne, kiinni jääneelle 500€ sakko.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Uutislinkit ja muu netistä bongattu​

Tänne voi postittaa uutislinkkejä ja linkkejä esim. lämpöpumppuihin liittyville, tai muutoin asumista, lämmitystä yms. koskeville sivuille.

Vappujuhlinnan jälkeen oli Hesan puistotkin kamalassa kunnossa. Kansa valittaa, kun leikkauksia tehdään ja sitten eletään kuin siat pellossa ja jäljet siivotaan verorahoilla.
Sama teiden varsilla.

Uutislinkit ja muu netistä bongattu​

Tänne voi postittaa uutislinkkejä ja linkkejä esim. lämpöpumppuihin liittyville, tai muutoin asumista, lämmitystä yms. koskeville sivuille.

Yleinen keskustelu​

Sekalainen keskustelu. Aihe on vapaa Suomen lain ja hyvän maun puitteissa, poislukien politiikka ja uskonto.

Oli tarkoitettu tuohon yleiseen...

Äkkiä voisi luulla että ympäristö pysyy puhtaampana jos on riittävästi roskiksia...
Osa ihmisistä on idiootteja ja heittää auton ikkunasta sotkunsa ulos. Itse olen todistanut useaan otteeseen kun kulmahousujen autosta lentää mäkin pussit tienpintareelle lähellä paikkaa missä itse asun.

Eräällä laavulla oli roskis, mutta roskat päätyivät aina silti maastoon. Sen tyhjääminen vaapaehtoisvoimin oli työlästä ja jostain syystä roskiksen olemassaolo pahensi ongelmaa. Roskis poistettiin ja tilalla jätettiin lappu että viethän roskasi mennessään, koska jätehuoltoa ei ole, toimi paremmin. Jos romut jaksetaan kantaa paikalle, ei pois vieminenkään pitäisi olla ongelma.

Tästä sitä saisi ottaa mallia muutkin. Mallisuoritus.

Osa ihmisistä on idiootteja ja heittää auton ikkunasta sotkunsa ulos. Itse olen todistanut useaan otteeseen kun kulmahousujen autosta lentää mäkin pussit tienpintareelle lähellä paikkaa missä itse asun.

Eräällä laavulla oli roskis, mutta roskat päätyivät aina silti maastoon. Sen tyhjääminen vaapaehtoisvoimin oli työlästä ja jostain syystä roskiksen olemassaolo pahensi ongelmaa. Roskis poistettiin ja tilalla jätettiin lappu että viethän roskasi mennessään, koska jätehuoltoa ei ole, toimi paremmin. Jos romut jaksetaan kantaa paikalle, ei pois vieminenkään pitäisi olla ongelma.

Tästä sitä saisi ottaa mallia muutkin. Mallisuoritus.

Avoroskiksissa on monesti se ongelma että linnut käy levittelemässä roskat ympäri maita ja mantuja.

kyllä nuo kaivarin siat sais laittaa siivoomaan jälkensä, portti mistä ainoastaan päästetään sisään ja sama porukka seuraavana päivänä siivoamaan. armeijan tyyliin sitten selvittely kuka oli joka sotki. kaikki eivät suinkaan tiedä armeijan tyyliä elikkä yksi mokaa niin kaikki kärsii, porukka sitten hoitelee sen yhden.

Takaisin
Ylös Bottom