Sanyo 93 EHN:N jyristävä ääni

R

reco8

Vieras
Olen huomannut,että ulkoyksikkö on alkanut pitää jonkinlaista jyrinää käydessään yksikkö on katoksen alla ja ei päällisin puolin kovin jäinen
eikä kuulu semmoista ääntä että propeli ottaisi mihinkään kiinni esim.jäähän,yksikkö vaan tuntuu tärisevän kun kädellä koettaa ja kuuluu sisälle, mitä en huommannut vielä syksyllä,pumppu on asenettu viime kesänä ja toimii kyllä muuten moitteetta!

S

saku57

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
Vs: Sanyo 93 EHN:N jyristävä ääni

http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=5166.0

samaa vaivaa...

H

Hemmo

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Kuuluuko tuo jyrinä ainoastaan silloin kun kompressori on käynnissä ja voimistuu selvästi kun ulkoyksikkö sulattelee?
Huoltomies paikalle.
Merkki huomioiden viittaa kompuravikaan.

Sukurasituksena olen vastaavaan vikaan törmännyt.

R

reco8

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Hemmo sanoi:
Kuuluuko tuo jyrinä ainoastaan silloin kun kompressori on käynnissä ja voimistuu selvästi kun ulkoyksikkö sulattelee?
Huoltomies paikalle.
Merkki huomioiden viittaa kompuravikaan.

Sukurasituksena olen vastaavaan vikaan törmännyt.
Sulatuksessa ei ilmene mitään outoja ääniä,kävin äsken tönimässä ulkoyksikköä ja tuntuu siltä,että kuin puhallin olisi epätasapainossa kun tärinä ilmenee sen pyöriessä,pellit kyllä välillä rämisee,kun on jäätä vähän joka saumassa mut ei se ole kovin haittaava tekiä enemmänkin huolestuttaa
jos menee laakerit epätasapainon vuoksi mut onhan takuu vielä onneksi voimassa!

J

Jihala

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Vastaava "murhe" tällä kaima-mallilla nuorena. Tasapainotin siivet ja homma hanskassa.
Puhaltimen kiinnityspelti varsin aneeminen, näkyi jopa ilman silmälaseja vatulointi......

R

reco8

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Jihala sanoi:
Vastaava "murhe" tällä kaima-mallilla nuorena. Tasapainotin siivet ja homma hanskassa.
Puhaltimen kiinnityspelti varsin aneeminen, näkyi jopa ilman silmälaseja vatulointi......
Miten teit tasapainotuksen ?

J

Jihala

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Mulla oli reilusti yksi siipi painavampi, pikku pyöräytyksellä aina tämä painava maata kohti.
Eli tästä painavasta mattopuukolla pikkuhiljaa päästä pois. Niin kauan, että siipi pysähtyi minne sattui.
Jouduin muistaakseni ottamaan vähän toisestakin siivestä.
Siiven mutteri auki, siipi pois työstöä varten, kokeilua ja puukotusta ;D
PS. Töpö irti, ettei sormet tasamittaan.....

R

reco8

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Jihala sanoi:
Mulla oli reilusti yksi siipi painavampi, pikku pyöräytyksellä aina tämä painava maata kohti.
Eli tästä painavasta mattopuukolla pikkuhiljaa päästä pois. Niin kauan, että siipi pysähtyi minne sattui.
Jouduin muistaakseni ottamaan vähän toisestakin siivestä.
Siiven mutteri auki, siipi pois työstöä varten, kokeilua ja puukotusta ;D
PS. Töpö irti, ettei sormet tasamittaan.....
Kiitti vinkistä,(sormienkin suhteen ;D )täytyy joskus tutkia jotuuko tärinä moisesta epätasapainosta!

Back
Ylös Bottom