Sanyo Co2 9kw vieläkö löytyy ehjiä

Pexi75

Tulokas
Minulla sisäyksiköstä kärähti vähän osia.... löytyykö keneltäkään enää ehjää sisäyksikön piirikorttia josta voisi laittaa kuvan/tiedot tästä osasta mikä minulla saanut kipeää eikä enää tunnisteita näkyvissä.
20240731_184050.jpg


20240801_100947.jpg
 
Viimeksi muokattu:

junnu78

Jäsen
Tuossa näkyy kyseinen osa. Ei kuitenkaan tuo mikä sinisellä ympyröity, tuo kondensaattori piti itellä uusia.
 

Liitteet

  • 20221223_102145.jpg
    20221223_102145.jpg
    337,2 KB · Katsottu: 78

MJKA

Aktiivinen jäsen
Minulla sisäyksiköstä kärähti vähän osia.... löytyykö keneltäkään enää ehjää sisäyksikön piirikorttia josta voisi laittaa kuvan/tiedot tästä osasta mikä minulla saanut kipeää eikä enää tunnisteita näkyvissä. katso liitettä 98821

katso liitettä 98822
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, että mikä tuon vian aiheutti, ukkonen? Itsellä nimittäin tuo sisäyksikkö käytössä v;sta 2008 mutta ulkoyksikkö vaihtunut Fujitsuun. Minulla on kyllä vapaana ilmeisesti tuo sama piirikortin alkuperäinen versio jossa oli se legionella bakteerin "tappo", ja se vaihdettiin uudempaan. Ja millä lailla vika ilmeni, omassa ei sisäyksikössä ole mitään vikaa ollut, suntti pelaa jne.
 

Pexi75

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
  • #5
En pysty varmuudella sanomaan mikä tämän käräytti, ulkoyksikön kortti vaihtunut täällä kahteen kertaan, olisiko sitä kautta saanut aikoinaan kipeää ja tullut sitten tiensä päähän. Olisi kiva löytää tuollanen ylimääräinen sisäyksikön kortti. Jos sinulla ylimääräisenä ja haluat luopua siitä, tarjoa.
 
Viimeksi muokattu:

MJKA

Aktiivinen jäsen
Tuo 4,5 kw:n versio on kestävämpi, tiedän yhden n. 15 vuotta vanhan joka edelleen käytössä. Itsellä oli 9kw:n malli ja kenno alkoi vuotaa runsaan 8 vuoden jälkeen, sitä ennen oli kaikenlaista pientä joita hoidettiin takuuna. Sisäyksikkö edelleen ihan ok.
 

A-P.K

Vakionaama
En pysty varmuudella sanomaan mikä tämän käräytti, ulkoyksikön kortti vaihtunut täällä kahteen kertaan, olisiko sitä kautta saanut aikoinaan kipeää ja tullut sitten tiensä päähän. Olisi kiva löytää tuollanen ylimääräinen sisäyksikön kortti. Jos sinulla ylimääräisenä ja haluat luopua siitä, tarjoa.
Korttia tarviis sisäyksikköön. Ylävastusteho on jostakin syystä maksimissaan 5 kW. Liekkö releen kärjet palaneet. Alavastus toimii normisti.
 

A-P.K

Vakionaama
En pysty varmuudella sanomaan mikä tämän käräytti, ulkoyksikön kortti vaihtunut täällä kahteen kertaan, olisiko sitä kautta saanut aikoinaan kipeää ja tullut sitten tiensä päähän. Olisi kiva löytää tuollanen ylimääräinen sisäyksikön kortti. Jos sinulla ylimääräisenä ja haluat luopua siitä, tarjoa.
Minulla olisi tarvetta kanssa sisäyksikön kortille…
 

Tunturi

Jäsen
No mulla ukkonen rikkoi juuri noin kortin, että lämmitysvastukset toimi miten sattuu.

Tuossa sisäyksikössä ei ole oikein mitään suojauksia. Asensin sen episodin jälkeen kunnon paukkusuojat keskukseen.
 

MJKA

Aktiivinen jäsen
Korttia tarviis sisäyksikköön. Ylävastusteho on jostakin syystä maksimissaan 5 kW. Liekkö releen kärjet palaneet. Alavastus toimii normisti.
Kysyppä SolarShop Bergmannilta Kouvolasta, siellä nämä vehkeet parhaiten tunnetaan. Ainakin kun itsellä tuo Sanyo 9kw oli, sisäyksikkö edelleen käytössä Fujitsun kanssa.
 

VesA

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Se varaaja on CTC:n ja koko idea talon lämmittämisestä moisella ulkoyksikölä sieltä peräisin. Laite on alunperin tarkoitettu tekemään suuria määriä kylpyvettä.
CTC lopetti niiden myymisen omissa nimissään aika äkkiä, mutta veikkaan ettei varaajassa ole mitään Sanyo-virityksiä. Sanyo CO2 kun on on/off invertteri ;-)
 
Back
Ylös Bottom