Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, että mikä tuon vian aiheutti, ukkonen? Itsellä nimittäin tuo sisäyksikkö käytössä v;sta 2008 mutta ulkoyksikkö vaihtunut Fujitsuun. Minulla on kyllä vapaana ilmeisesti tuo sama piirikortin alkuperäinen versio jossa oli se legionella bakteerin "tappo", ja se vaihdettiin uudempaan. Ja millä lailla vika ilmeni, omassa ei sisäyksikössä ole mitään vikaa ollut, suntti pelaa jne.Minulla sisäyksiköstä kärähti vähän osia.... löytyykö keneltäkään enää ehjää sisäyksikön piirikorttia josta voisi laittaa kuvan/tiedot tästä osasta mikä minulla saanut kipeää eikä enää tunnisteita näkyvissä. katso liitettä 98821
katso liitettä 98822
Korttia tarviis sisäyksikköön. Ylävastusteho on jostakin syystä maksimissaan 5 kW. Liekkö releen kärjet palaneet. Alavastus toimii normisti.En pysty varmuudella sanomaan mikä tämän käräytti, ulkoyksikön kortti vaihtunut täällä kahteen kertaan, olisiko sitä kautta saanut aikoinaan kipeää ja tullut sitten tiensä päähän. Olisi kiva löytää tuollanen ylimääräinen sisäyksikön kortti. Jos sinulla ylimääräisenä ja haluat luopua siitä, tarjoa.
Minulla olisi tarvetta kanssa sisäyksikön kortille…En pysty varmuudella sanomaan mikä tämän käräytti, ulkoyksikön kortti vaihtunut täällä kahteen kertaan, olisiko sitä kautta saanut aikoinaan kipeää ja tullut sitten tiensä päähän. Olisi kiva löytää tuollanen ylimääräinen sisäyksikön kortti. Jos sinulla ylimääräisenä ja haluat luopua siitä, tarjoa.
En saa nimittäin täyttä tehoa ylävastuksilla.Minulla olisi tarvetta kanssa sisäyksikön kortille…
En saa nimittäin täyttä tehoa ylävastuksilla.
ylävastuksen teho on se 4-5 kW. Kokeilin laittaa kaikki vastukset manuaaliasetuksista kiinni, niin ulkoseinämittari näytti noin 14 kW tehoa. En ymmärrä.Mitäs jos alavastuksen laittaa nollaan?
Välillä aina. Mitä voisi rikkoa?Onko ollut ukkosta...?
Kysyppä SolarShop Bergmannilta Kouvolasta, siellä nämä vehkeet parhaiten tunnetaan. Ainakin kun itsellä tuo Sanyo 9kw oli, sisäyksikkö edelleen käytössä Fujitsun kanssa.Korttia tarviis sisäyksikköön. Ylävastusteho on jostakin syystä maksimissaan 5 kW. Liekkö releen kärjet palaneet. Alavastus toimii normisti.