SANYO SAPKRV93EHA

J

juhani73

Vieras
Mikäs malli tämä on onko sama kuin SAP-KRV 93 EHN.Nimittäin mulla lukee tuossa sisä yksikön pohjassa tuo otsikon mukainen malli.Ostattaessa
kyllä kysymys oli tuosta EHN mallista vai onko nuo sama asia.Ohjekirja suomalainen on tuohon EHN malliin nuo muut ulkomaalaiset ohjeet taas EHA malliin.

P

pahhi

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
Vs: SANYO SAPKRV93EHA

Mitään tietämättömän pelottelen, että olet saanut etelän mallin.
82.104.121.5/sanyo_sap.pdf
Tuolla ainakin kirjoitetaan jotain etelän kieltä, ja siellä on maininta vain EHA mallista. Saatan olla väärässäkin.

Jos asia näin olisikin, niin onko siinä etelän mallissa muuta eroa nordic-malliin kuin ettei siinä ole sulanapitovastusta? Se sinne on voitu kuitenkin lisätä jälkeenpäin.

J

juhani73

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Jos näin on niin minua on huijattu tässä homassa.Täytyy vaatia hinnan alennusta taikka laiteen vahtoa Laite ostettu asennuksinen
Expertin kautta pakettina Ja siinä puhutaan EHN mallista.On tuo mainos vielä tallessa :-[

S

slaaksoh

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

sisäyksikkö on eha, mutta ulkoyksikkö ehn. Näin ainakin meidän koneessa. Eikä ole ollut mitään ongelmia. Käy katsomassa mitä ulkoyksikössä lukee.

P

pahhi

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Sisäyksikkö varmaan onkin sama nordicissa ja etelän mallissa. Ulkoyksikössä todennäköisesti on EHN.

J

juhani73

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Ulkoyksikössä lukee 93EHAN

J

juhani73

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Soitinpa asennusyritykseen ja selvitin tuon asian.EHA malli on etelä euroopaan tarkoitettu malli.Mutta nuissa on monesti sama sisäyksikkö.Ulkoyksikössä löytyy tuo N kirjain silloin se on tuo nordic malli.Ja mulla lukee tuossa ulkoysikössä EHNA

Back
Ylös Bottom