Sanyon vikakoodien poisto

I

ilu

Vieras
Mulla laitettiin syksyllä lisää kylmäainetta koneeseen SAP KRV94EHN, kun vikakoodi näytti vajetta. Nyt taas oireilee samalla tavoin, vikakoodi kertoo kylmäainevajeesta, mutta mistä tiedän, onko vikakoodi se, mikä oli syksyllä, vai onko siihen tullut uudet merkinnät?

M

Mävaan

Vieras
  • Keskustelun aloittaja
Vs: Sanyon vikakoodien poisto

Mistä löytyi vuoto syksyllä kun lisäsitte ainetta?

I

ilu

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

En oikein saanut selville. Hemmo laitto lisää ainetta ja pikkasen kiristi ulkoyksiköstä lähtevän putken liitosta.

tet

Hyperaktiivi

ilu sanoi:
Mulla laitettiin syksyllä lisää kylmäainetta koneeseen SAP KRV94EHN, kun vikakoodi näytti vajetta. Nyt taas oireilee samalla tavoin, vikakoodi kertoo kylmäainevajeesta, mutta mistä tiedän, onko vikakoodi se, mikä oli syksyllä, vai onko siihen tullut uudet merkinnät?

En ole itse koskaan vikakoodeja koneestani katsellut, joten en tätä asiaa varsinaisesti tunne. Mutta eikös tuo homma puolittain selviä sillä että luet koodit kahteen kertaan. Jos antaa toisella kerralla samat kuin ekalla, niin voi olettaa että koodit ei nollaannu lukemalla. Jos ei enää tokalla kerralla näytä samaa, niin sitten on ainakin varmaa että kyseessä oli uusi häly.

D

Dippa

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Ainakaan EHNA/EHFP:ssä ei nollaannu lukemalla. Todennäköisesti kerää esim. 10 viime hälyä muistiin. Hälyn saa aikaiseksi katkaisemalla sähköt lennosta. Lue sitten onko hälyjen järjestys muuttunut.

Back
Ylös Bottom