Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites kävi ?Pystynkö toipumaan etänä tuosta?
Auttaisiko reitittimen reboot?Pystynkö toipumaan etänä tuosta
Mulla on johdossa, asentaja laitto sen ihan kotelon alaosaan. Ohjeissa se on jossain ylempänä piirikortin vieressä. Onko tuolla vaikutusta missä kohden johtoa tuo kikkare on?Toki tuossa 10m kaapelissa on järeämpi? ferriittikela kuin sen lyhyen kaapeli mukana oleva. Onhan teillä kuitenkin se ferriitti paikallaan?
![]()
Mä olen käynnistellyt tuon reitittimen uudestaan mutta yhteys ei palannut sillä. Virta pois pumpusta auttoi.Auttaisiko reitittimen reboot?
Minulla P2P yhteys ip-kameraan joskus katoaa. 4g- modeemi/wifi-reitittimen reboot korjaa tilanteen.
Tuossa 10m johdossa on valmiina pumpun päässä kohtuu lähellä pistoketta.Mulla on johdossa, asentaja laitto sen ihan kotelon alaosaan. Ohjeissa se on jossain ylempänä piirikortin vieressä. Onko tuolla vaikutusta missä kohden johtoa tuo kikkare on?
Actual Tank Temperature lienee sama tuossa englanninkielisessä ja on käsittääkseni käyttövesivaraajan lämpötila.Mikä sensori on tämä "Todellinen varaajan lämpötila" ??
On lisäkortin Zone ja Buffer sensorit, mutta näyttö ei värähdäkkään?
This project is to modify Panasonic CZ-TAW1 Firmware to send data from heat pump to MQTT instead toAquarea Cloud
Löytyi myös alkuperäiselle laitteelle korvike, mutta ilmeisesti tätä ei saa lähettämään dataa Service Cloudiin https://www.tindie.com/products/thehognl/heishamon-communication-pcb/