Sharp/IVT pakkaskokemukset

Ultimaattori

Aktiivinen jäsen
janti sanoi:
Service Manual IVT PHR-N
http://doc.ivt.se/download.asp?pt=pdf&fn=12PHR-N_servicemanual.pdf

Service Manual IVT KHR-N
http://doc.ivt.se/download.asp?pt=pdf&fn=12KRN_N_Servicemanual.pdf

Service Manual IVT LR-N
http://doc.ivt.se/download.asp?pt=pdf&fn=IVT_12LRN_Servicemanual.pdf

Olisikohan näistä uusista malleista kellään pakkaskokemuksia?

Mahtaako käyttää samaa "kieltä" kaukosäätimissä kuin vanhemmat mallit? Kävisi vaan sama IVT GSM ohjain...
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: Sharp/IVT pakkaskokemukset

Ultimaattori sanoi:
Olisikohan näistä uusista malleista kellään pakkaskokemuksia?

Mielestäni tässä on tuon 12PHR-N mallin VTT-testi http://www.scanoffice.fi/sites/default/files/liitetiedostot/vtt-s-01061-14_bosch.pdf

Eli käyttäytyy kuten vanhempikin IVT/Sharp ILP -20C kovemmilla pakkasilla.

IVT 9FR-N vanha VTT-testi tässä
http://www.ilmalampopumput.fi/files/sharp-ay-xp9fr-ae-x9fr.pdf
 

Ultimaattori

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Vs: Sharp/IVT pakkaskokemukset

Kiitos Janti. Tietääpä ainakin jättää tämän pois laskuista kun mökille toista pumppua suunnittelen...
 
Back
Ylös Bottom