Ultimaattori
Aktiivinen jäsen
Sharp AYXP12GHR sisäyksikön laakerit alkaneet ääntelemään. Onkohan miten paha rasti vaihtaa itse? Laakerit lienevät nuo samat rullaluistimiinkin käyvät?
Laite asennettu 2010 mökille jossa toiminut peruslämmityksen ylläpidossa, l. n 9 kk vuodessa päällä ja onhan sillä joskus jäähdyteltykin.
Laite asennettu 2010 mökille jossa toiminut peruslämmityksen ylläpidossa, l. n 9 kk vuodessa päällä ja onhan sillä joskus jäähdyteltykin.
