Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
A-P.K sanoi:Talvikset kohta alla jo viikon![]()
oswald sanoi:Meillä täällä itäsuomessa talvirengaspakko alkaa vasta marraskuussa![]()

A-P.K sanoi:Onko sinulla renkaat vai michelinit? Minulla on m-kitkat alla![]()

janti sanoi:Pari viikkoa olen ajellut Nokian RSi:t alla, polttoainekulutus laskennut arviolta noin 5%.
VesA sanoi:Joo.. taloudellisuusajokisoissa käytetään kitkoja.
Adamooppeli sanoi:Täällä pohjoisessa ei kannata kitkoilla leikkiä, nastarengas se on oikea talvirengas, joka toimii![]()
A-P.K sanoi:Talvikset kohta alla jo viikon![]()
mikki_heitalatii18 sanoi:mulla ei oo kyl viel alla talvirenkaita.. millos alkaa se pakko, et on pakko laittaa?? :![]()
Pähkäilijä sanoi:Joulukuun eka.
Kuinkas monella muulla on ketjut mukana varusteissa kun itellä? Sinänsä vaikka vähemmänkin liikennöidyillä teillä tienpinta ei ole luminen vaan aurattu ja ensimmäinsen tukkirekan jälkeen jäälle kiillotettu - risteykset ainakin.

ja kun sai kuorman päälle ja painoa vetäville pyörille niin luulen että uskallus olis loppunu ennemmin kuin auton eteneminen
. Eikä ollu hiace nelikko...ekomies sanoi:Nyt kun kevät lähenee hankin kolmannen rengassarjan autoon. Käytetyt kitkarenkaat.
Nastarenkaita käytän kun on oikea talvi. Nyt on täällä etelässä paljaat asfalttitiet, joten hyvin pärjää ilman nastoja.
pamppu sanoi:Toi on hyvä ajatus varsinkin jos tulee paljon kilometrejä. Mulla oli se ongelma että kun pari kitkarengas-kierrosta olen ajanut, niin molemmat läpi talven ajossakin ei kuluneet miksikään, mutta kovettuivat sellaisiksi, että juuri välikelien märällä asfaltilla olivat hengevaarallisen liukkaat. Eli ne oli vaihdettava n. 5 vuoden kohdalla, vaikka pintaa olis ollut kuinka paljon tahansa.
Nyt mulla on taas vuorossa nastanappulat, ajelen niillä huhtikuun puolelle.