Ultimate HLR8WZna-M(0)

Rinsikka12

Tulokas
Moi! Minulla 2m3 varaaja puu lämmityksellä ja haluaisin kytkeä kyseisen vilpin joka on käyttämätön, mutta seissyt tähän päivään asti varastossa . Minulla ei ole tuohon sisä yksikköä, eikä enään tunnu uutena mistään saamaankaan. Jos joltain löytyy, niin voisin ostaa:) Onko tätä mahdollista ohjata on/off tyyppisesti?

Liitteet

• ULTIMATE.jpg
    ULTIMATE.jpg
    81,7 KB · Katsottu: 196

lmfmis

Vakionaama
Eikös tuo siis ole Ultimate 5000? Onhan noita kilahtanut jo 15 vuodessa rikki ja hyvin voit löytää sisäyksikön käytettynä. Muuten aika hankalaa.

Ja on on/off laite? Vai meinaatko että manuaalisesti käytät....

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Eikös tuo siis ole Ultimate 5000?
Eikös tuo ollut invertteri laite? Vai toimisiko sen ohjain myöskin??
Tämä ON/OFF sähköpiirroksen mukaan eli jokin Ultimate 9000 ohjain voisi sopia

Taitaa nyt olla vastaava (ohjaus) kuin tuossa Ultimate 9000 tai (hiukan tuoreemmassa) Gree KRFS 9 (KFRS-9/Na-M)

Rinsikka12

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
Kiitos! koitan etsiä 9000 sisäyksikköä. Tarkoitus olisi tällä paketilla testailla, että miten toimii mun järjestelmässä:) Sitten luultavasti myöhemmin Ostan jonkun valmiin uuden vilpin.

lmfmis

Vakionaama
Kuumakaasukierukka 9000 olisi vuotovikaisena lähipiirissä, mutta en tiedä miten sopii sisäyksiköllisen tilalle....

Jocke.

Jäsen
Terve. uskoisin tuo on 9000w ja kapilaari,on off mallinen kuin omani.minun on malliltaan 11000w ja ulkoykksikön
tyyppi:HLR10WZNa-M0...sisäyksikkö on minulla:HLR10WZNa-M1....valmistus vuosi ja kukausikin on sama
minullakin.

Back
Ylös Bottom