Ultimate pääsi kuningaskuluttaja ohjelmaan

vayne

Vakionaama
ja sai osakseen arvelluttavan hinnoittelun paheksuntaa, kun tarjouksen mukainen hinta asennettuna ei pätenytkään, vaan tulee niitä näitä lisäkuluja ;D

Eipä siitä lehtimainoksesta todella oikeaa kuvaa hinnasta saa, ei sen puoleen..

PauliG

Vakionaama
Vs: Ultimate pääsi kuningaskuluttaja ohjelmaan

Olisko tuossa lähetys katsottavissa netistä?

http://areena.yle.fi/toista?id=1040222

P

pumppu pettää

Vieras
NOKIA pääsi kuningaskuluttajaan...

oli siellä muitakin....eikä pelkästään insertillä...

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

PauliG sanoi:
Olisko tuossa lähetys katsottavissa netistä?

http://areena.yle.fi/toista?id=1040222

Kyllä sen sieltä voi katsoa. Insertti tuli 13:03 alkaen kesto ~35s.

varajussi

Aktiivinen jäsen

No eipä voi katsoa. Yhdistetään, puskuroidaan, yms potaskaa mutta ei näy mitään. Ne testausvideot kyllä pelittävät. On tämä tietotekniikka vielä niin lastenkengissä.

PauliG

Vakionaama

Kyllä tuo näkyy aivan mainiosti jos koneen asetukset ovat kunnossa!

varajussi

Aktiivinen jäsen

Onhan ne asetukset aivan viimeisen päälle ja uusimmat softat ja 8M yhteys. Ja YLEn testivideotkin pelittää eli juuri ne joilla käsketään testata jos ei toimi. Sitä juuri tarkoitan että kun kaikki pitäisi olla kunnossa niin ei pelaa niin on tämä tietotekniikka todella alkeellista vielä. Ihan kuin autot joskus aatamin aikoina.

PauliG

Vakionaama

Näin on noin 10V elämästäni olen tuhlannut tietotekniikka yrityksissä ja mitä siitä jäi käteen tuntemus onnettomaan Windows maailmaan ja asiantuntemus Linuxiin johon edelleen kaipaan ohjelmistoa jotta voisin luopua Micro$oftin tuotteista kokonaan!

Itselläni 24M:n linja eikä siitäkään tule onnelliseksi...

sebbe

Jäsen

Montako miljoonaa €uroa tv-lupamaksujen rahoista meni siihen yle areena potaskaan? :mad:

V

Vaahteramäki

Vieras

Kuinka niin potaskaan, sieltähän voi katsella vallan mainiosti eri ohjelmia, myös Arkiston puolelta. Itse ainakin olen käyttänyt kyseistä arkistoa työssäni ja olen siihen tyytyväinen. Koneenikin toimii ja toistaa ihan kunnolla, eikä mitään turhia pätkimisiä esiinny. Minä ainakin pidän tätä hyvänä lisänä maksamastani televisioluvasta. Maksanhan tämän normaaliluvan päälle vielä Valtavan kanavapaketin kuukausimaksun sekä rinnakkaiskortin kyseiselle paketille, eikä itketä yhtään ;D

Back
Ylös Bottom