Ultimate / Skyworth - U5 / H5 vikakoodit - piirikortti ?

Jurpo

Tulokas
Ultimate malli SMVH12B-3A2A3NG(O) herjaa heti tuollaisen koodin kun laittaa lämmitysasentoon.
Jostakin kaivelin että viittaisi piirikorttiongelmaan - ja korttia ei saatavilla.
Ei taida pystyä korjaamaan - tietysti jos toimivasta käytöstä poistetusta saisi uuden tilalle. Onko hyviä ehdotuksia kannattaako vielä kokeilla
vai onko selkeä syy ja mahdoton korjata.

Jurpo

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
Pitää tutustua tuohon - kiitos manuaalista. Tosiaan nuo koodit paukkuu heti kun lämmitys astuisi kuvaan.

Jurpo

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
Ei löytynyt ainakaan mitään kontaktivikaa (silmin nähtävää ) ja eli pukkaa heti nuo u5/H5 kun laittaa lämmitys asentoon - muut asennot
ei harjaa aiheuta. Piirikortteja ei löydy ja toisaalta korjaus varmaan kalliimpi kuin uusi. Sinällään ei vanha laite ja ei paljoa käytetty mutta harmittavasti näin kävi tämän kanssa.

lata84

Tulokas
Oletan että korttia et ole löytänyt? Mulla samassa kortissa vika, mutta mulla tulee vikakoodi h1 (startup failure). Korttiviaksi totesin kokeilemalla toiseen samanlaiseen toimivaan pumppuun.

Jos joku tietää, mistä näitä kortteja löytyy, tai jonkun jolla on Skyworthin/Ultimate pumppu kompuravikaasena mistä saa ehjän kortin, nii kertokaa! Ihme homma että 5v vanhaan pumppuun ei taho saada osia mistään

Toozi

Tulokas
Oletan että korttia et ole löytänyt? Mulla samassa kortissa vika, mutta mulla tulee vikakoodi h1 (startup failure). Korttiviaksi totesin kokeilemalla toiseen samanlaiseen toimivaan pumppuun.

Jos joku tietää, mistä näitä kortteja löytyy, tai jonkun jolla on Skyworthin/Ultimate pumppu kompuravikaasena mistä saa ehjän kortin, nii kertokaa! Ihme homma että 5v vanhaan pumppuun ei taho saada osia mistään
Kun katselee Skyworthin nettisivuja ja huomaa että appia ei enää ole saatavana sovelluskaupoista + että serverit on alhaalla, niin tulee helposti johtopäätökseen että koko pulju on kaatunut koronan jälkimainingeissa. Ei sitten niin ihme ettei varaosia enää saa.

Back
Ylös Bottom