C
COP
Vieras
??? Onko muilla kokemusta ultimaten toimittamista asennus yms. tarvikkeista. Itse törmäsin tällaiseen tapaukseen eli koneen mukana toimitettiin tyhjiöpumppu, mittarisarja sekä putkipaketti yms. mielenkiintoiseksi asian tekee että mittarit oli tarkoitettu mm.R22 ja painealue loppuu 17,5bariin. Tyhjiöpumppu ei ainakaan samoihin lukemiin pääsyt kuin "oikea" pumppu mutta oli oikein hienon näköinen... Putkien koko oli myös mielenkiintoinen eli 6mm ja 12mm, kokonaispaksuus oli seinämävahvuudesta pois. 1/4" pitäis vissiin olla kutakuinkin 6,35mm ja 1/2" noin 12,7mm. Onkohan tämä turvallista?
Kertokaa onko muilla samoja kokemuksia ja niistä mielipiteet. Voishan siellä mukana tulla ainakin "viralliset" kylmäputket, kun ihmiset niitä kumminkin taivuttelee paikalleen. Tyhjiöpumput ja mittarit sais olla tulematta kun ei muuta kuin provosoi ihmisiä laittamaan koneet itse kiinni. Tässä tapauksessa kuulemma kuuluivat pakettiin! ???
Kertokaa onko muilla samoja kokemuksia ja niistä mielipiteet. Voishan siellä mukana tulla ainakin "viralliset" kylmäputket, kun ihmiset niitä kumminkin taivuttelee paikalleen. Tyhjiöpumput ja mittarit sais olla tulematta kun ei muuta kuin provosoi ihmisiä laittamaan koneet itse kiinni. Tässä tapauksessa kuulemma kuuluivat pakettiin! ???