Ultimatesta osto?

repe

Jäsen
Kiinnostaisi kokemukset viimeajoilta, ilppiä tuolta mietin. Pari sähköpostia olen laittanut, mutta eivät ole vastanneet. Ja onkohan sama meininki, jos tulee ongelmia? Toimitusajatkin kiinnostaisi.

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Taitaa nykyisin ILP tulla laitteet Skyworthin Kiinan tehtailta. VILPit taitavat tulla edelleen Greeltä.
Toimitukset Virosta käsin.

"Skyworth, Gree ja Ultimate tuotemerkit tulevat maailman johtavilta tehtailta - Skyworth Technologies Inc. ja Gree Electronics. "

R32 laitteita, valitettavasti kapillarisyöttöisiä taitavat olla.

Tämä on kyllä hämäävää mainontaa: "SCOP max. 5.1", tuotan tarkoittaa että Etelä-Euroopan ilmastossa SCOP olisi tuo. :cool:
Keski-Euroopan SCOP taitaa olla 4, jota sitten pitäisi vertailla kilpaileviin laitteisiin.

Viimeksi muokattu:

Pasikookoo

Aktiivinen jäsen
Välillä onnetonta niiden vastaaminen s postiin mutta eika siinä muuta robleemaa ole. Ne halvimmat Skyworthit ovat herkkiä tärinöille ja äänekkäitäkin. Mutta jos laittaa maatelineelle ja naapuri ei ihan kiinni, niin toimiihan nuo. Mulla jääty kenno kerran nollakeleis viime vuonna , muttei muuta robleemaa.

kurre orava

´niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen...´
Kiinnostaisi kokemukset viimeajoilta, ilppiä tuolta mietin. Pari sähköpostia olen laittanut, mutta eivät ole vastanneet. Ja onkohan sama meininki, jos tulee ongelmia? Toimitusajatkin kiinnostaisi.

Onko mitään voitettavissa sillä et ostaa Ultimatelta? Samat pumput myyvät muutkin virolaiset kauppiaat ja samaan hintaan tai ainakin hyvin liki. Ja ovat lisäksi sen verran kauppamiehiä et tietävät et mikäli koijataan niin tehdään ikään kun kolme kauppaa kerralla, ensimmäinen, ainoa ja viimeinen.

Itse olen jonkin verran ostanut tavaraa Hemeltronilta mutta mitä olen ymmärtänyt niin yleisesti tuo kauppa on ollut luotettavaa tuolla Viron suunnalla. Ainakaan ei vielä kukaan ole ilmoittanut että olisi suoranaisesti kusetettu eli otettu rahat ja jätetty tavarat toimittamatta niin kun muuan Suomesta Viroon siirtynyt kauppa tosiaan taisi tehdä, aika monellekin asiakkaalle.

Ja mitä sähköposteihin tulee niin niihinkin on saanut Hemeltronilta vastauksen viimeistään seuraavana arkipäivänä.

nakke

Tulokas
Minä otin riskin ja jokin pumppu tuli melkein sovittuna aikana. Mukavasti vastasivat puheluun ja kertoivat aikataulun ystävällisesti. Nyt tuo pumppu tuolla pörisee ja huurtuu/jäätyy (kyseessä tallin pumppu +:cool: aikamoisesti verrattuna kodin pumppuun. Kuuluuko malliin, en tiedä, annan pöhistä.

repe

Jäsen
Eli kannattaisikos miettiä jotain toista? Mielestäni ei kannata muutaman kovan pakkaspäivän takia hankkia kaksoiskompuraista.

Back
Ylös Bottom