root Aktiivinen jäsen 22 Maaliskuu 2019 #1 Onko kellään muulla ollut tänään/eilen ongelmia uplinkin kanssa? Mulla näyttää, että yhteys olisi ok, mutta näytetyt arvot vanhoja (esimerkki ohessa) Liitteet uplink.png 95,5 KB · Katsottu: 410
Onko kellään muulla ollut tänään/eilen ongelmia uplinkin kanssa? Mulla näyttää, että yhteys olisi ok, mutta näytetyt arvot vanhoja (esimerkki ohessa)
V vwg4 Vakionaama 22 Maaliskuu 2019 #2 Eilen oli pitkä pätkä viivaa. Yhteys palautua 14.32 tms Sen jälkeen vilp sano jotta "käynnistyy". Mikä lie
Eilen oli pitkä pätkä viivaa. Yhteys palautua 14.32 tms Sen jälkeen vilp sano jotta "käynnistyy". Mikä lie
J jrinnes Jäsen 22 Maaliskuu 2019 #3 Eilen oli Nibellä pitkä huoltokatko. Nibeuplink.com:ssa oli etusivulla asiasta tiedote.
root Aktiivinen jäsen 22 Maaliskuu 2019 Keskustelun aloittaja #4 jrinnes sanoi: Eilen oli Nibellä pitkä huoltokatko. Nibeuplink.com:ssa oli etusivulla asiasta tiedote. Klikkaa laajentaaksesi.. Ok, meni tiedote ohi silmien. Vieläkin tätä kirjoittaessa näyttää olevan tilanne päällä:
jrinnes sanoi: Eilen oli Nibellä pitkä huoltokatko. Nibeuplink.com:ssa oli etusivulla asiasta tiedote. Klikkaa laajentaaksesi.. Ok, meni tiedote ohi silmien. Vieläkin tätä kirjoittaessa näyttää olevan tilanne päällä:
root Aktiivinen jäsen 24 Maaliskuu 2019 Keskustelun aloittaja #6 Nibe f470 sanoi: Täällä ei toimi vieläkään uplink. mites muilla Klikkaa laajentaaksesi.. Ei toimi
root Aktiivinen jäsen 25 Maaliskuu 2019 Keskustelun aloittaja #8 Toimii taas normaalisti (vaikka kirjautumissivulla on edelleen tiedote huoltokatkosta, ehkä on unohtunut...)
Toimii taas normaalisti (vaikka kirjautumissivulla on edelleen tiedote huoltokatkosta, ehkä on unohtunut...)
E Eemilou Jäsen 25 Maaliskuu 2019 #9 Mulla katkos vieläkin uplinkissä. 21.3 n. Klo 0530 ja n. Klo 15 lukee infoviesteissä omituinen käynnistyy, vaikka sähkökatkoksia ei ole ollut. Lukee "hälytyksenä" koodi 998 molemmissa.
Mulla katkos vieläkin uplinkissä. 21.3 n. Klo 0530 ja n. Klo 15 lukee infoviesteissä omituinen käynnistyy, vaikka sähkökatkoksia ei ole ollut. Lukee "hälytyksenä" koodi 998 molemmissa.