VILP Panasonicin säiliöanturi

P

Puhveli

Vieras
Viime keväänä tuli panasonicin VILP ja Oso EPCI360 varaaja pannuhuoneeseen pörisemään. Asentaja unohti laittaa sisäyksikön ja varaajan välisen lämpöanturin ja kaverista en ole sen jälkeen kuulut, vaikka olen yrittänyt soitella perään. Joten mikä anturi tähän pitää virittää väliin, ja mistä niitä saa? ???

Hema

Jäsen
Vs: VILP Panasonicin säiliöanturi

Puhveli sanoi:
Viime keväänä tuli panasonicin VILP ja Oso EPCI360 varaaja pannuhuoneeseen pörisemään. Asentaja unohti laittaa sisäyksikön ja varaajan välisen lämpöanturin ja kaverista en ole sen jälkeen kuulut, vaikka olen yrittänyt soitella perään. Joten mikä anturi tähän pitää virittää väliin, ja mistä niitä saa? ???

Mulla oli kolme vuotta sitten sama tilanne, sensoria ei meinannut saada mistään ja vielä vähemmän siitä sai tietoa.
Ihan tavallinen sensorihan se on, tuommoiset maksaa ebayssa taalan tai kaksi, mutta kun ei ole tarkkoja speksejä, niin ei paljon muuta voi, kuin hankkia tuo virallinen.

Näyttää netissäkin olevan ihan poskettoman hintaisia:
http://www.rexelenergysolutions.co.uk/product/2500556140/Panasonic-Temperature-Sensor-For-3rd-Party-Tank

Kyllä suomen maahantuojankin kautta tuon saa, hinnasta en uskalla sanoa mitään.

R

Riku84

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Tämmönen löytyi netin syövereistä

Liitteet

• tank sensor.jpg
    tank sensor.jpg
    33 KB · Katsottu: 433

Hema

Jäsen

Riku84 sanoi:
Tämmönen löytyi netin syövereistä

Joo, tuo kuva on ohjekirjassa, mutta en minä aikanaan muista niin tarkkaan elektroniikan opintoja, että osaisin noilla spekseillä oikein anturin tilata.

N

Nieminenracing

Vieras
  • Keskustelun aloittaja

Jos tarviit orggis anturia edullisesti niin mulla on yksi ylimääräinen...
Tuli 9kw panasonicin mukana mutta ei käytössä

Toni

Back
Ylös Bottom