Viimeisimmät tapahtumat

• J
    Jule vastasi keskusteluun Datakeskukset.
    Siis onhan meidän sähköverkossa nuo voimalat jo olemassa, juurikin varmistamassa sähköntuotantoa.
  • L
    LosD vastasi keskusteluun Datakeskukset.
    Lisäksi luulen, että noilla wärtsilän moottoreilla voidaan käyttää myös vetyä polttoaineena tulevaisuudessa, monella isolla toimijalla...
  • T
    Ton1A vastasi keskusteluun Panasonic t-cap 9kw H20 virhe.
    Mulla tuo H20 on tullut kaksi kertaa, pumppu on nyt aika tarkkaan viiden vuoden ikäinen. Sain täältä foorumin kautta ostettua...
  • J
    Jule vastasi keskusteluun Yleistä autoilukeskustelua.
    Ajaako siellä joku 40? 80 on kuitenkin motarilla monen suurin sallittu nopeus, eikä sen nopeuden ajaminen pitäisi olla mikään ongelma...
  • A
    Ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa saada netotettu näkyviin. Suhteellisen tarkasto on oma netotus netottanut. Itse en tarvitse...
    • 1777527551287.png
    • 1777527894013.png
    • 1777527990861.png
    • 1777528115339.png
  • M
    Mikki vastasi keskusteluun Datakeskukset.
    Taitaa olla tosiaan näin. Eli data on niin arvokasta, että kannattaa ajaa kunnon vehkeillä sähköä, eikä olla riippuvainen...
  • H
    Koetin selvitellä miten tarkasti kotiautomaatio (HA) hoitaa varttinetotuksen. Yllätyksekseni Fingridin käytönraportointi antaa...
  • L
    Datakeskuksien genut on varalle, 24-48h polttoainesäiliöllä. Osa generaattoreista tulee kulutusjoustoon mukaan lähivuosina.
  • L
    Wärtsilä toimittaa moottorivoimaloita USA offgrid datakeskuksiin sähköntuotantoon, sen lisäksi niihin tulee generaattorit varalle.
  • M
    Mikki vastasi keskusteluun Datakeskukset.
    Toisaalta joku tässä mättää että Wärtsilä toimittaa parissa vuodessa 42kpl moottoreita, yhteisteholtaan 790MW, yhteen ainoaan...
  • J
    Joksa vastasi keskusteluun Enerventin huoltoa kotikonstein!.
    Ei mullakaan ole muuta kuin nappulat etupaneelissa. Ei niitä muulloin tartte käyttää kuin suodattimia vaihtaissa, virrat poia...
  • K
    korsteeni vastasi keskusteluun Datakeskukset.
    eihän sähkön hinta ole mikään ongelma, sitä vaan käytetään sitten sen mukaan toisin taasen saatavuus on. elämä on valintoja, toiset...
  • E
    Kyllä, moottoritiellä tuo on jopa normaali tilanne jos 120 > 80 tilanne. Maantiellä tuo 80 > 40 tarkoittaa lähinnä traktoria tienpäällä...
  • I
    Ilmavesi vastasi keskusteluun Panasonic t-cap 9kw H20 virhe.
    Miten T-Cap:n omistajat olette toimineet H20-virheen ennaltaehkäisemiseksi ja onko virhe toistunut? Minulla on järjestelmässäni Zeparo...
  • F
    Kiinassa ei olla innoissaan suunnitelmisra suosia eurooppalaista https://yle.fi/a/74-20223444?origin=rss
Back
Ylös Bottom