Viimeisin toiminta

• Wespa
    Wespa vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Siirtymä parhaasta vitossarjalaisesta karmean näköiseen ja epäluotettavampaan uudempaan korimalliin v. 2004. Edit. Ja siis E39, E60...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Väännä nyt sen verran rautalankaa että mitä tämä mainittu tarkoittaa ? E39->E6x muutoksessa
  • A
    Arisoft vastasi viestiketjuun Keskustelua tietotekniikasta.
    Tätä olen tehnyt jo vuosikaisua. Mutta ei ole juurikaan tullut vastaan vuotoja. Kauan sitten erään tavarantoimitajalle antamani osoite...
  • I
    iro vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    Pana kokelussa anturin ympärille lisättiin massaa mutta anturi oli edelleen sisäyksikön sisällä. Minulla anturin siirto riittävän...
  • L
    Lurkus vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Kyllä minä ainakin tiedän mistä puhutaan ja paras tapa erotella eri ikävuodet. Ihan sama kuin mersuje. W202,203 ja vaikka 205. Osa ei...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    5-sarjalaisten eri korimalleja eri vuosilta. Karkeasti tuossa tapauksessa vuosimallien 1990 - 2017 välissä olevia autoja. Vanhoja siis...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Keskustelua säästä 2026.
    Silti oli pääkasvukaudella kolme varsin pitkää sateetonta jaksoa. Pirkanmaa
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Onko tämä nyt sitä bemmipoikien koodikieltä jota puhutaan ettei muut tiedä mistä autoista puhutaan?
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Keskustelua tietotekniikasta.
    Hmmm, mielenkiintoista tuollainen ketjutuskin, että jos tarkastelee viimeistä alusvaatemallistoa, niin ne heijastuisi vaimon laitteelle...
  • K
    Koelli vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    Erikoista. Jos laite mittaa sisälämpötilan muuttumattomana, eikö olisi loogista, että ottoteho pysyy kutakuinkin samana? Vuosia sitten...
  • L
    LowSignal vastasi viestiketjuun Toshiba Arctic White 25.
    Meillä asennettiin Toshiba Arctic White 25 laite viime syksynä 2025 ja siinä huomasin myös tuollaista matalataajuista ääntä. Todella...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Mitä on ilmastonmuutos.
    Trumpin aika loppuu varsin pian jo. Alkaako demokraateilla olla nostetta? Miksei siitä asiasta uutisoida yhtään mitään missään
  • I
    iro vastasi viestiketjuun Daikin Perfera 30 ja 40.
    Minulla Shelly PM näyttää minimiottotehoksi 150W.
    • Screenshot_20260916-193503.webp
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    ^Juu, ihmettelin jo aiemmin tuota, että kokoomuksessa päinvastaisia näkökantoja. Tuo banaanivaltiokommentti varmaan lähtöisin LUT...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Akkujen korjausta vai murskausta?.
    PS suosittelen muuten miettimään hetken ja googlettamaan, ennenkuin vahingon sattuessa soittaa vakuutusyhtiöön. Ja laajennettuna...
Takaisin
Ylös Bottom