Viimeisin toiminta

• R
    remykv reagoi jäsenen wannabe viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Mä oon varmaan ja olenkin tyhmä, kun pidän tätä jossain määrin mielenkintoisena. Jos joku on turhaa tai ei löydy ideaa, niin ignooraa...
  • Alf
    Tämäkin tarina vahvistaa kahta jo aiemmin tunnistamaani pointtia: 1. Köyhällä ei ole varaa asua kuin omakotitalossa. Kymmenien tai...
  • T
    -Teme- vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Voin samaistua hyvin tuohon kauhisteluun. Kun teettää kyselyn onko latausmahdollisuus tarpeellinen vai ei, vastauksissa aika hyvin...
  • J
    Nämä ovat erinomaisia kysymyksiä, joihin hyvin harva asunto-osakeyhtiö edes paneutuu. Tuollaisen yhteisön on hyvin vaikea tehdä pitkän...
  • M
    Matias vastasi viestiketjuun Perusputkityökysymyksiä.
    Ei pesukoneen poistoletkun kuulukaan tyhjentyä kokonaan. Poistopumpun käyntiaika on yleensä 2min ja siinä ajassa allas tyhjenee mutta...
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Kotilatauksesta tulee mieleen hiljattain kuulemani keskustelu, jossa toinen kauhisteli miten voi olla vuokramökki jossa ei ole...
  • T
    -Teme- vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    HC (eli hard core) oli edellisessä postauksessa vitsin omaisensa käytössä. Kuten @Wespa kuvasi, itseäni ei juuri muu kiinnosta autossa...
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Perusputkityökysymyksiä.
    Jos se ei ole koskaan poistunutkaan sieltä? Missä vesi on havaittu. Aika paljon on koneessa vettä jos se rummussa näkyy.
  • jarkko_h
    jarkko_h vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Ei se ihan itsekseen tapahdu. Johdon asettaminen ei ole kivaa, jos sitä joutuu tekemään alvariinsa. Itellä harmitta pelkän...
  • Kellarinlämmittäjä
    Ei kai näillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään. Ainakin osalla on suoraan heittää tuo 10-15 000 €. Eihän se nyt sinällään iso...
  • S
    S.Sepponen reagoi jäsenen Hempuli viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Vähälahjaisena ajattelin kyselystä, jotta haetaan km-määrää, jonka auton pitää ilmoittaa arki-aamuna olevan käytettävissä, kun sillä on...
  • S
    S.Sepponen reagoi jäsenen wannabe viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Mä oon varmaan ja olenkin tyhmä, kun pidän tätä jossain määrin mielenkintoisena. Jos joku on turhaa tai ei löydy ideaa, niin ignooraa...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Perusputkityökysymyksiä.
    Miten voi olla mahdollista lappoa tyhjästä viemäriputkesta vettä koneeseen päin, ei kyllä mitenkään. Tuo poistoletku tekee varmaan...
  • Pumppaataikuole
    Pumppaataikuole vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
  • L
    Lämmitäjä vastasi viestiketjuun FLEXIT ilmanvaihtokoneet.
    Mihinkä tahansa koneeseen voi tulla vika. Jos sitä pelkää niin sitten ostaa mahdollisimman yksinkertaisimman koneen missä mahdollisimman...
Takaisin
Ylös Bottom