Viimeisin toiminta

• J
    Jule vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Ei se mun käsittääkseni mitenkään erityisen kallista ole kotiin tuotuna, mutta sen nykyvaatimukset täyttävän bensasäiliön asennuttaminen...
  • K
    korsteeni vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    eiköhän kannattaisi sitten ajella jo taksilla, ne on sitä varten jos ei kykene/halua tehdä mitään....leipäkään ei maistu leivälle...
  • S
    Tekaisin Samsung EHS-SPLIT VILP:iin pörssisähköohjauksen Shelly älyreleen avulla. Shellyn kytkentä oli tosi yksinkertainen, 12V...
    • 1789720586296.webp
    • 1789721666195.webp
    • 1789721725733.webp
    • 1789721896305.webp
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Niin, onhan niitä farmitankkeja ennenkin ollut (yleensä kai löpölle). Minkähänlaiset systeemit pitäisi olla jos sellaisen haluaisi...
  • J
    Mä kaipaisin edelleen lisätietoa poistetuista viesteistä. Tänä aamuna "Taloyhtiön käyttövesiremon kustannukset" topikissa on mun viesti...
  • J
    Jule vastasi viestiketjuun Aurinkovoimatuotannon esiinmarssi.
    Koska tämä "ennen" oli?
  • J
    Jule vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    No eihän siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin jonottaa jos vapaata pistoolia ei ole. Tulee mentyä tankkaamaan aina vasta kun on pakko, niin...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Perusputkityökysymyksiä.
    Hmmm, vähän tuossa eriäviä näkemyksiä, täytyypä miettiä. Nukkasihti on putsattu, mutta tuo on yksi uusi idea, jos letkussa on jokin...
  • W
    wannabe vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Kansalaisaloitteissa on tällainen aloite: Ajoneuvoharrastamisen sekä ajoneuvojen kunnostamis-, rakentamis- ja säilyttämisoikeuden...
  • I
    iqo vastasi viestiketjuun MLP kytkentä isoon varaajaan.
    Minulla oli mielessä myös tuo siipipyörän irrottaminen, jos muu ei auta. Nyt on kuitenkin ollut ihan modaamaton vanha UPS 25-80 minulla...
  • Husky
    Husky reagoi jäsenen tj86430 viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Näinhän se varmaan menee. Mutta polttiskuskeille on itsestään selvää että tankkausmahdollisuutta ei ole. Rangekeskustelussa...
  • Husky
    Husky reagoi jäsenen HiTec viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    No jos nyt yksi nolla... 😜 Iso osa sähkiksin edullisista käyttökustannnuksista tulee juuri tuosta kotilatauksesta, aina lähtee...
  • M
    Mikkolan vastasi viestiketjuun MLP kytkentä isoon varaajaan.
    Eilen purin rikkoutuneen pumpun ja irroitin siitä juoksupyörän, jos tulee tarve pumpun poistolle. Patteri rempan sain juuri valmiiksi...
  • F
    Kuinkahan paljon mahtaa löytyä tälläisiä laitoksia? https://yle.fi/a/74-20246931?origin=rss
  • R
    repomies vastasi viestiketjuun Mitsulta R290 ILP RZ.
    Hyvä huomio jäsen Kahvilta. Noin erilaisissa olosuhteissa tehtyjä testejä ei parane liikaa vertailla.
Takaisin
Ylös Bottom