Viimeisin toiminta

• Kellarinlämmittäjä
    Itse näen ongelmaksi, että edessä on myös rakenteellisia korjauksia, joita nyt ei normaalisti pitäisi olla. Parvekkeissa on jokin...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Perusputkityökysymyksiä.
    Ei tarvitse. Jos näin on niin viemäri ei vedä kunnolla ja pinta pystyputkessa nousee ja sitä kautta vesi yrittää koneeseen. Pesukoneen...
  • M
    Matias vastasi viestiketjuun Perusputkityökysymyksiä.
    Tuon operaation yhteydessä kannattaa tulpata viemäriputkessa oleva tyhjennysletkun yhde.Muuten altaaseen laskettava vesi tulee avoimesta...
  • T
    Sama vika täällä samassa ketjussa, "lainattu asiaton viesti". En nyt muista olenko lainannut liikaa vai onko sisältö ollut kelvotonta...
  • Husky
    Ellei, niin eikö taloyhtiö ota osakkeen, jos haluaa luovuttaa? Tai jättää vastikkeet maksamatta, niin pakkolunastetaan yhtiölle. Vai...
  • Husky
    Tämäkin tarina vahvistaa kahta jo aiemmin tunnistamaani pointtia: 1. Köyhällä ei ole varaa asua kuin omakotitalossa. Kymmenien tai...
  • J
    Jule vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Ei se mun käsittääkseni mitenkään erityisen kallista ole kotiin tuotuna, mutta sen nykyvaatimukset täyttävän bensasäiliön asennuttaminen...
  • K
    korsteeni vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    eiköhän kannattaisi sitten ajella jo taksilla, ne on sitä varten jos ei kykene/halua tehdä mitään....leipäkään ei maistu leivälle...
  • S
    Tekaisin Samsung EHS-SPLIT VILP:iin pörssisähköohjauksen Shelly älyreleen avulla. Shellyn kytkentä oli tosi yksinkertainen, 12V...
    • 1789720586296.webp
    • 1789721666195.webp
    • 1789721725733.webp
    • 1789721896305.webp
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Niin, onhan niitä farmitankkeja ennenkin ollut (yleensä kai löpölle). Minkähänlaiset systeemit pitäisi olla jos sellaisen haluaisi...
  • J
    Mä kaipaisin edelleen lisätietoa poistetuista viesteistä. Tänä aamuna "Taloyhtiön käyttövesiremon kustannukset" topikissa on mun viesti...
  • J
    Jule vastasi viestiketjuun Aurinkovoimatuotannon esiinmarssi.
    Koska tämä "ennen" oli?
  • J
    Jule vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    No eihän siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin jonottaa jos vapaata pistoolia ei ole. Tulee mentyä tankkaamaan aina vasta kun on pakko, niin...
  • Husky
    Husky vastasi viestiketjuun Perusputkityökysymyksiä.
    Hmmm, vähän tuossa eriäviä näkemyksiä, täytyypä miettiä. Nukkasihti on putsattu, mutta tuo on yksi uusi idea, jos letkussa on jokin...
  • W
    wannabe vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Kansalaisaloitteissa on tällainen aloite: Ajoneuvoharrastamisen sekä ajoneuvojen kunnostamis-, rakentamis- ja säilyttämisoikeuden...
Takaisin
Ylös Bottom