Viimeisin toiminta

• T
    Ton1A vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Sama täällä, mä en edes mahdu istuimen ja ratin väliin vaimon säädöillä, meillä on melkein 30cm pituuseroa... Näppärää kun auto säätää...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Tämä oli erään tutun auto. Alkuun auto poltteli dpf pönttöä jatkuvasti -> pesu -> muutamia vuosia ajoa ja taas sama homma -> pöntön...
  • H
    Harrastelija vastasi viestiketjuun Ulkoyksikön puhdistaminen.
    Tuo AI arvio perustunee siihen että verkko laitetaan heti kennoon ”kiinni”? Entäs jos laittaakin yksikön ja seinän väliin? Luulisi että...
  • T
    TJAP vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    MTV:n uutisissa. Seuraavat selvästi tätä ketjua.:hattu...
  • A
    Minulla on... en oikein saa selvää mikä on ongelmasi. Terminologiamuuri ehkä. Itselle olen tehnyt Excel kaavan, jossa on lämpötilaero...
  • B
    bungle reagoi jäsenen wannabe viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Näihin galluppeihin voi vastata niinkin, että vastaa siihen mitä kysytään ilman, että lähtee spekuleeraamaan juuta ja jaata ja vielä...
  • A
    Arisoft reagoi jäsenen wannabe viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Näihin galluppeihin voi vastata niinkin, että vastaa siihen mitä kysytään ilman, että lähtee spekuleeraamaan juuta ja jaata ja vielä...
  • D
    dbwarrior vastasi viestiketjuun DIY kotiakut ongrid.
    Onpas siellä jo vähän eroa. Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa kapasiteetti erona ?
  • I
    iro vastasi viestiketjuun HZxxZKE.
    Asentaja tuskin alkaa tekemään mitää modauksia mutta asennusvaiheessa on hyvä katsoa miten yksiköt voi purkaa ja kasata. Itse olen...
  • J
    jmaja vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    Jos nyt Google ostaa pariksi vuosikymmeneksi Loviisan sähköt ja 10 mrd laskentakoneita tuota käyttämään, näen erittäin...
  • H
    Tuohon projektiin käytännön vinkki: Ota niin iso tyhjä keskus kuin fyysisesti vain mahdollista. Ei valmista kalustettua vaan tyhjä...
  • H
    Hyvä vinkki. Täällä uusittiin 25 vuotias keskus ja samalla siirrettiin mittari ulos. Tuli valmis, fyysisesti saman kokoinen 63A keskus...
  • W
    wannabe vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
  • S
    Sakarikk reagoi jäsenen Tifo viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    Mistä tietää milloin turbon akselissa on liikaa välystä. Siinähän on uutenakin välystä.
  • T
    teehookoo vastasi viestiketjuun DIY kotiakut ongrid.
    Tällä lailla käy 628Ah kennoilla kun edellisestä täydestä latauksesta on kulunut yli 3vkoa :D
    • 1789920709070.webp
    • 1789920998690.webp
Takaisin
Ylös Bottom