Viimeisin toiminta

• T
    -Teme- vastasi viestiketjuun DIY kotiakut ongrid.
    93mv eroa tuossa kohtaa jossa balanseri tyypillisesti aloittaa duunin (3.45v) Isoilla kennoilla ei 30min float varmasti riitä korjaamaan...
  • K
    Kidov reagoi jäsenen fraatti viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    Mulla on tuollainen kuusikulmainen halkaistu "lenkki" tuollaisia varten. Sitten jo oikein tilanne menee huonoksi, niin...
  • K
    Kidov reagoi jäsenen Tifo viestiin ketjussa Auton korjaus: Tykkää Tykkää.
    Pajerossa jarruhommaa. Etuputki vaihtoon mutta putken mutteri nylppäs. Mottisahan viilalla viilasin m10 mutterin reiän sisäpuolelta...
  • K
    rotenso näyttää siirtyvän energian suoraan joka on tuossa kuvassa 3,03kw, ongelmani on teminologiamuuri onko tuohon 3,03kw laskettu...
  • Kellarinlämmittäjä
    Nyt olisikin hyvä aika korjata polttoaineverojen jälkeenjääneisyyttä, kun siihen olisi tarjolla hyviä syitä :sille::tonttu...
  • H
    Tuossa on vain se että noista alunperin on päätetty yhdessä; diesel polttoaineessa olevan veron määrä ja autosta menevä käyttövoimavero...
  • T
    Ton1A vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Sama täällä, mä en edes mahdu istuimen ja ratin väliin vaimon säädöillä, meillä on melkein 30cm pituuseroa... Näppärää kun auto säätää...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Tämä oli erään tutun auto. Alkuun auto poltteli dpf pönttöä jatkuvasti -> pesu -> muutamia vuosia ajoa ja taas sama homma -> pöntön...
  • H
    Harrastelija vastasi viestiketjuun Ulkoyksikön puhdistaminen.
    Tuo AI arvio perustunee siihen että verkko laitetaan heti kennoon ”kiinni”? Entäs jos laittaakin yksikön ja seinän väliin? Luulisi että...
  • T
    TJAP vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    MTV:n uutisissa. Seuraavat selvästi tätä ketjua.:hattu...
  • A
    Minulla on... en oikein saa selvää mikä on ongelmasi. Terminologiamuuri ehkä. Itselle olen tehnyt Excel kaavan, jossa on lämpötilaero...
  • B
    bungle reagoi jäsenen wannabe viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Näihin galluppeihin voi vastata niinkin, että vastaa siihen mitä kysytään ilman, että lähtee spekuleeraamaan juuta ja jaata ja vielä...
  • A
    Arisoft reagoi jäsenen wannabe viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Näihin galluppeihin voi vastata niinkin, että vastaa siihen mitä kysytään ilman, että lähtee spekuleeraamaan juuta ja jaata ja vielä...
  • D
    dbwarrior vastasi viestiketjuun DIY kotiakut ongrid.
    Onpas siellä jo vähän eroa. Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa kapasiteetti erona ?
  • I
    iro vastasi viestiketjuun HZxxZKE.
    Asentaja tuskin alkaa tekemään mitää modauksia mutta asennusvaiheessa on hyvä katsoa miten yksiköt voi purkaa ja kasata. Itse olen...
Takaisin
Ylös Bottom