Viimeisin toiminta

• J
    jsalmika reagoi jäsenen RauskiH viestiin ketjussa Pörssisähkön suosio romahti: Love Love.
    Ensimmäiset kun sopimuksen alkamispäivän aattona näkevät että seuraavan päivän pörssihinta onkin edullisempi
  • Wespa
    Wespa vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Tämän totesin itsekin jo vuosia sitten, pakko tehdä ihan kaikki itse jos haluaa että on hyvin tehty eikä oiottu tai sähelletty. Itsellä...
  • J
    jsalmika reagoi jäsenen tj86430 viestiin ketjussa Rangetarve gallup: Tykkää Tykkää.
    Keskimäärinhän se voi kuluttaa mitä tahansa, mutta tuossa minun esimerkissäni (mihin vastasit) oleellista on tuo kulutus silloin kun...
  • L
    Lappanen vastasi viestiketjuun Pörssisähkön suosio romahti.
    Meillä kolmannenlainen järjestely, minä maksan sähkölaskut, emäntä ajaa työsuhdesähkärillä ja kotilataus tilitetään mulle kv-sopparin...
  • K
    kimmok vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Esim.öljystä välijäähdyttimessä.
  • J
    jsalmika vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Niin, mutta ne vuodet eivät olleet vielä sähköautovuosia.
  • J
    OK, no joka tapauksessa jotain "käytännöllistä" hienosäätöä kuitenkin.
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Itse ymmärsin, että jos on pienikokoinen henkilö A, jolla ei ole easy entryä määriteltynä ja suurikokoinen B, jolla on easy entry, niin...
  • E
    Esäätäjä vastasi viestiketjuun Valokuidun kaivamista.
    Vauhdilla menee valokuitua tien penkkaan, 3 kaivinkoneella menevät, liittymien kohdalla tehtiin alitukset. Asfalttia ei avata. Tuo...
  • J
    Ymmärrämmeko siis oikein että sisäänmeno on vaivatonta ainoastaan sille, jonka mitoille ko. profiili on asetettu?
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Yleistä autoilukeskustelua.
    Ei kai se lämmityskään ole välttämättä vakio. Toki Suomen maahantuoja varmaan määrittelee sen vakioksi kaikkiin Suomeen tuotaviin...
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    En nyt työkoneelta pääse tuonne, mutta tutkin myöhemmin. Paljonko 2x10 min latauksella saa parhaimmillaan rangea (auton pitää olla iso...
  • K
    kotte vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    Usko mitä uskot, mutta Suomen sähköjärjestelmä rakennettiin ensin teollisuuden tarpeisiin ja sähkölämmitys astui kuvaan siinä vaiheessa...
  • T
    tj86430 vastasi viestiketjuun Rangetarve gallup.
    Keskimäärinhän se voi kuluttaa mitä tahansa, mutta tuossa minun esimerkissäni (mihin vastasit) oleellista on tuo kulutus silloin kun...
  • T
    Tifo reagoi jäsenen tet viestiin ketjussa Yleistä autoilukeskustelua: Tykkää Tykkää.
    Jos ajaa aina premiumautoilla, voi tulla harhakuvitelma, että kaikissa autoissa on premiumvarustelu.
Takaisin
Ylös Bottom