Viimeisin toiminta

• L
    Lappanen vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Kuulemma oli yksi asentaja epäillyt, että jarrupääsylinteri olisi sisältä ruosteessa ja siksi ei saa ilmattua. Onneksi ei auton omistaja...
  • S
    Kiitos taas asiantuntevista vastauksista. Huomenna pitäisi pumppu saapua. Tosin ainakin kk vielä menee ennen kuin rakennus siinä...
  • L
    Diesel juu, tuossa on jarrusysteemissä painevaraaja (brake accumulator) joka jostain syystä pitää pumppailla tyhjäksi, muuten...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Tekoälybuumi.
    Hämmentävää jälkeä kyllä saa tekoällillä aikaiseksi.
  • J
    jsalmika reagoi jäsenen fraatti viestiin ketjussa Datakeskukset: Tykkää Tykkää.
    Siitä lueskelemaan datakeskusten lämpöpumpuista -> Microsoftin datakeskukset eivät ole pelkkiä sähkönkuluttaja, vaan osa kaukolämmön...
  • L
    Tämä myös aika hankala, valmistajan ohjeen mukaan oon joskus tehnyt, vaatisi tuon paineistuksen eikä mulla ole sellaista vehjettä niin...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Nykyiset autot, joissain on ajovakaudenhallintaa ja tiedä mitä jarrupiirissä, saattavat olla aika konstikkaista ilmata välillä. Mulla on...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    Siinähän se lukee jo perustelussa? Tarvitaan molempia eli jäähdytystä ja lämmitys ja molemmat lasketaan hyödyksi. Järjestelmän...
  • L
    Tulipas mukava yllätys eilen, kun mun entinen Pajero ilmestyi talliin jarrujen ilmaukseen. Nykyinen omistaja oli Motonetin korjaamolla...
  • J
    juukeli reagoi jäsenen jaripetteri viestiin ketjussa Keskustelua aurinkopaneeleista: Tykkää Tykkää.
    Kyllä se ihan oikein on, oman firman kautta näen saman hinnan. Itse tässä pohdin 36kpl lavan ostamista ja 6,2kWp voimalan päivittämistä...
  • O
    ollikuhta vastasi viestiketjuun Keskustelua aurinkopaneeleista.
    Aika edukkaaltahan tuo vaikuttaa. Lisäksi tarvii aika reilusti sähköjohtoa, liittimiä ja työtä.
  • T
    Tifo reagoi jäsenen jussi viestiin ketjussa Puun polttoa: Haha Haha.
    Laudat kuivahti sen verran et viimenen soiro meni paikalleen liiterin lattiaan. Nyt se on niin piukka kun noilla sai tehtyä. Tossahan...
  • J
    jussi vastasi viestiketjuun Puun polttoa.
    Laudat kuivahti sen verran et viimenen soiro meni paikalleen liiterin lattiaan. Nyt se on niin piukka kun noilla sai tehtyä. Tossahan...
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Keskustelua aurinkopaneeleista.
    En ole juuri nähnyt juttuja risoista paneeleista, ei kai siinä isoa riskiä ole, vai onko jollain parempaa tietoa?
  • T
    Tifo vastasi viestiketjuun Muh ilmava ok vm 1989 huolto..
    Täällä kanavat menevät lämpöisessä tilassa. Jos tänne laittaisi jonkun superkoneen niin en ole varma riittääkö jäteilmakanavan eristys...
Takaisin
Ylös Bottom