Viimeisin toiminta

• A
    Jos lattiassa kiertää kokoajan vesi niin suihkun kylmäveden haalennus on helppo toteuttaa yhdellä levylämmönvaihtimella jonka läpi kylmä...
  • Luukku
    Luukku reagoi jäsenen Pegasus viestiin ketjussa Daikin Stylish: Tykkää Tykkää.
    Kyllä se kompuraa lämmittelee. Tuossa tallin comfora mikä ei vielä ole "lämmöissä"
  • MarkkuJ
    MarkkuJ reagoi jäsenen jussi viestiin ketjussa Puun polttoa: Tykkää Tykkää.
    Laudat kuivahti sen verran et viimenen soiro meni paikalleen liiterin lattiaan. Nyt se on niin piukka kun noilla sai tehtyä. Tossahan...
  • Hempuli
    Tsiisus! Oi aikoja, kun tämmönen koko työuran julkisella tehnyt konttorirotta löytää hengenheimolaisen piinkovasta ruotsalaistuneesta...
  • J
    jsalmika reagoi jäsenen jmaja viestiin ketjussa Datakeskukset: Tykkää Tykkää.
    No ennen sähkö oli halpaa ja sitä sai hyvin myös talvella. Osin toki Venäjältä tuotuna, mutta pääosin CHP-laitoksilta. En siis usko...
  • N
    Nibee aloitti viestiketjun Nibe F750 matalapainehälytys (51) osiossa Nibe.
    Nibe F750 on alkanut antamaan matalapaine hälytyksiä (51). Alkoi yhtäkkiä eikä pysy päällä automatiikalla. Alla muutama kuva vikalokista...
    • IMG_1261.webp
    • IMG_1256.webp
    • 4841C2AC-044E-4FC6-9918-6F9A3AFA5B3F.webp
  • L
    Lappanen vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Kuulemma oli yksi asentaja epäillyt, että jarrupääsylinteri olisi sisältä ruosteessa ja siksi ei saa ilmattua. Onneksi ei auton omistaja...
  • S
    Kiitos taas asiantuntevista vastauksista. Huomenna pitäisi pumppu saapua. Tosin ainakin kk vielä menee ennen kuin rakennus siinä...
  • L
    Diesel juu, tuossa on jarrusysteemissä painevaraaja (brake accumulator) joka jostain syystä pitää pumppailla tyhjäksi, muuten...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Tekoälybuumi.
    Hämmentävää jälkeä kyllä saa tekoällillä aikaiseksi.
  • J
    jsalmika reagoi jäsenen fraatti viestiin ketjussa Datakeskukset: Tykkää Tykkää.
    Siitä lueskelemaan datakeskusten lämpöpumpuista -> Microsoftin datakeskukset eivät ole pelkkiä sähkönkuluttaja, vaan osa kaukolämmön...
  • L
    Tämä myös aika hankala, valmistajan ohjeen mukaan oon joskus tehnyt, vaatisi tuon paineistuksen eikä mulla ole sellaista vehjettä niin...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Auton korjaus.
    Nykyiset autot, joissain on ajovakaudenhallintaa ja tiedä mitä jarrupiirissä, saattavat olla aika konstikkaista ilmata välillä. Mulla on...
  • F
    fraatti vastasi viestiketjuun Datakeskukset.
    Siinähän se lukee jo perustelussa? Tarvitaan molempia eli jäähdytystä ja lämmitys ja molemmat lasketaan hyödyksi. Järjestelmän...
  • L
    Tulipas mukava yllätys eilen, kun mun entinen Pajero ilmestyi talliin jarrujen ilmaukseen. Nykyinen omistaja oli Motonetin korjaamolla...
Takaisin
Ylös Bottom