Viimeisin toiminta

• Luukku
    Luukku vastasi viestiketjuun Hehkulamppu.
    Keittiön kaappien päällä on sellaiset G kannalliset halogeeni valot ja ledihuumassa ajattelin nekin laittaa ledeiksi. Ensinnäkin ne...
  • M
    Jo -70 luvun lopulla opinahjossa pohdittiin energian tuotantoa. Jo silloin epäiltiin tuuli- ja aurinkoenergian mahdollisuuksia...
  • Kellarinlämmittäjä
    Kellarinlämmittäjä vastasi viestiketjuun Oikeinkokirjoitus?.
    Mistubishi -pumppujahan tuossa mainostetaan. Liekkö sitten samaa sarjaa kuin Mokia tarvikkeet Nokia puhelimiin.
  • P
    pre vastasi viestiketjuun Enerventin huoltoa kotikonstein!.
    Homeassistant näytti ruudulla, että tuloilman lämpö putkistossa romahti eilen Enervent Pegasoksesta. Ensin epäilin, että onko taas...
  • B
    BBF vastasi viestiketjuun Hehkulamppu.
    Luultavasti sytytykset/sammutukset ja ulkoilman kosteus ja lämpötilojen vaihtelu ne tappaa ennemmin kun käyttötunnit. Varmaan kestäisi...
  • Husky
    Husky reagoi jäsenen pamppu viestiin ketjussa Hehkulamppu: Tykkää Tykkää.
    Onnea vaan, jos olet köytänyt kestävän LED-lampun jostain. Järjestelmällisesti yksikään LED ei ole koskaan kestänyt murto-osaakaan...
  • Luukku
    Luukku vastasi viestiketjuun Hehkulamppu.
    Miellyttävämpi valo.
  • Husky
    Husky reagoi jäsenen jsalmika viestiin ketjussa Datakeskukset: Tykkää Tykkää.
    No juuri tähän - siis siihen ettei tuo epävarmuus kasva tarvittaisiin ehkä korkeamman tason sääntelyä huoltovarmuuden ym. perusteella...
  • H
    Onhan se tuokin yksi konsti vauhdittaa puistojen rakentamista. :) Voi useampikin projekti nytkähtää eteenpäin sille tasolle ettei tuo...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Hehkulamppu.
    Näin se tuntuu olevan.
  • R
    RauskiH reagoi jäsenen pökö viestiin ketjussa Milloin lämmityskausi alkaa?: Haha Haha.
    Minä kun en itse ole ihan kymppi kaikessa niin en puutu kotona keittotapoihin ettei vaan jää ruoka tulematta😉
  • R
    RauskiH vastasi viestiketjuun Hehkulamppu.
    Samaa mieltä, muulla on ollut osramin 12v ja 230v spotteja valmistajan halpissarjasta kalleimpaan. Käyttöikä on kaikilla yhteinen...
  • pökö
    pökö vastasi viestiketjuun Milloin lämmityskausi alkaa?.
    Minä kun en itse ole ihan kymppi kaikessa niin en puutu kotona keittotapoihin ettei vaan jää ruoka tulematta😉
  • T
    Tifo reagoi jäsenen ML viestiin ketjussa Valokuidun kaivamista: Tykkää Tykkää.
    Kysyin sähköpostitse valokuituselta asiaa se on juurikin noin,"mutta ei LocalNetti sido vaan sen pystyy kilpailuttamaan vuoden...
  • H
    Vastaavaa on tullut huomioitua useammankin henkilön kohdalla.
Takaisin
Ylös Bottom