mertsi1340
Jäsen
Aamulla huomasin että Ilmalämpöpumppu oli sammunut :'(. Laite vilkuttaa 9 ja -0 koodit vuoronperään.
Soitin myyjälle ja kaveri sanoi että yksi syy voisi olla jääkertymä potkurin ympärillä joka estää sen pyörimistä. Tarkistin mutta potkuri pystyy pyörimään estettä.
Onko kenellä aavistusta mistä voisi olla kyse? Onko kenellä IVT:n vikakoodilistaa?
Laite on IVT ja 2005 asennettu.
Soitin myyjälle ja kaveri sanoi että yksi syy voisi olla jääkertymä potkurin ympärillä joka estää sen pyörimistä. Tarkistin mutta potkuri pystyy pyörimään estettä.
Onko kenellä aavistusta mistä voisi olla kyse? Onko kenellä IVT:n vikakoodilistaa?
Laite on IVT ja 2005 asennettu.
.