Paras ilmalämpöpumppu 2023

jaatah

Tulokas
Olen vaihtamassa rivariin 64 neliöön pumppua mietin mikä olisi 2023 vuoden suosituin pumppu ,olen katsellut kommenttei mitsubishista :( huonoin arvo sanoin. Itsellä ois mielessä VIVAX (ACP-12CH35AEEI R32), ilmalämpöpumppu. Onko muilla kokemuksia VIVAX Malleista.

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Edullisin + varmatoiminen "peruspumppu" on tämän kokoisessa "paras" TMA:ltaan. ;)
Toisaalta ongelmatilanteissa taas on "paras" se, jolla on (paikallinen) nopeasti saatavilla oleva toimiva huolto- ja varaosapalvelu.
"Paras" voi olla myös se jolla on eniten "kanssapumppaajia", joilta saa (henkistä) tukea ja vinkkejä.

Viimeksi muokattu:

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Itsellä ois mielessä VIVAX (ACP-12CH35AEEI R32), ilmalämpöpumppu. Onko muilla kokemuksia VIVAX Malleista.
Tuo taitaa olla alun pitäen Midean valmistama. Tuo Vivax E+ kauko-ohjain on ainakin Midealta. Ulkoyksikön mitat sopivat MOU-12FN8-QD6.

Midea-keskustelu löytyy täältä

Jos Midean tahtoo seinälle niin tuossa yksi tarjous https://spinea.fi/tuotteet/ilmalampopumput-midea/

Viimeksi muokattu:

Santtuk

Aktiivinen jäsen
Tuo taitaa olla alun pitäen Midean valmistama. Tuo Vivax E+ kauko-ohjain on ainakin Midealta. Ulkoyksikön mitat sopivat MOU-12FN8-QD6.

Midea-keskustelu löytyy täältä

Jos Midean tahtoo seinälle niin tuossa yksi tarjous https://spinea.fi/tuotteet/ilmalampopumput-midea/
Ulkonäöstä ja teknisistä tiedoistakin tulee ensimmäisenä oma Kasai Pro+ mieleen. Hieman rimpulan oloinen asennettavuudeltaan mutta on se hyvin pitänyt tallissa peruslämpöä nyt talven yli. Ulkoyksikkökin oli jäästä puhdas.

Tifo

Vakionaama
-23 vuoden suosituin pumppu tiedetään vuoden päästä. Ekan kerran kuulen tuosta merkistä, speksien mukaan näyttäisi olevan keskinkertainen pumppu. Eikä edes halpa, en äkkiseltään löytänyt energiatodistusta siitä. Mä ostaisin sellaisen merkin mitä valmistaa samanniminen tehdas kuin mitä koneen kyljessä lukee merkkinä.

jaatah

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja

Fujitsu KHCAN Nordic 9 sarjaa voisin jatkaa samalla kun vanhakin mut kuka asentaa kymenlaaksossa ja myy nykyään ennen costella​

Back
Ylös Bottom