Tästä varmasti on useampia aiheita jo olemassa, mutta kuitenkin.
Se naapuri joka ei takkaa osaa polttaa asustelee naapurissa ja tuloilma otetaan tietysti sieltä puolen..
Koneena on Vallox 110MV ja 2xG4 ja 1xF7 aktiivihiili nyt koneessa.
Onko tässä järkevintä vetää 16metriä kanaavaa toiselle puolelle vai kokeilla sähkö ym. suodattimia? Paljon muuten voi olla teoreettisesti matkaa tuloilman otosta, ilmanvaihtokoneeseen tuossa mallissa?
Se naapuri joka ei takkaa osaa polttaa asustelee naapurissa ja tuloilma otetaan tietysti sieltä puolen..
Koneena on Vallox 110MV ja 2xG4 ja 1xF7 aktiivihiili nyt koneessa.
Onko tässä järkevintä vetää 16metriä kanaavaa toiselle puolelle vai kokeilla sähkö ym. suodattimia? Paljon muuten voi olla teoreettisesti matkaa tuloilman otosta, ilmanvaihtokoneeseen tuossa mallissa?