Kirjoittelenpa alkutalven kokemuksia tästä pumpusta kun ei ainakaan löytynyt tietoa ihmeemmin. Meillä CTC Vilp paritalossa, mutta johtuen sähkösopimuksista paritalossa asuntojen välillä niin päädyin lämmittämään tällä vaikka alunperin olikin vain viilennystä varten hankittu. Vilpin sähköt vedetty siis naapurin tauluun ja hänellä valitettavasti nelinkertainen hinta sähkössä. No se siitä...
Asunto on vm.1976 120m2 ja Electroluxin spekseissä luvataan : Lämmitysteho kW ulkolämmössä -7°C / -15°C / -30°C 2.8 / 2 / 1.4.
Pakkasjakso menossa ja vuorokausilämpötilat ovat olleet -3c-(-5c).
Pumppu on jaksanut pitää hyvin koko asunnon lämpöisenä ja ennen lämmittämistä arvelin, että tuonne -7c nurkille riittäisi lämpöä riittävästi,mutta taitaa mennä kyllä pidemmälle...
Olen pitänyt lämpötilapyyntiä 22c ja 2-puhalluksella joka on riittänyt heittämällä. Hieman tietysti on ilpille tyyliuskollisesti jossain huoneessa on 23c ja jossain 19,5c, mutta eipä ole haitannut.
Ulkoyksikkö on melko äänekäs kun tuli vielä laitettua se seinään kiinni kun tuli viilennykseen alunperin. Nyt kyllä jurnutus sisälle kuuluu oikein selkeästi varsinkin sulatuksen jälkeisen kiukun jälkeen.
Kaikenkaikkiaan positiivinen yllätys on laite ollut tähän mennessä kun 579e oli laitteella hintaa viime talvena.
Asunto on vm.1976 120m2 ja Electroluxin spekseissä luvataan : Lämmitysteho kW ulkolämmössä -7°C / -15°C / -30°C 2.8 / 2 / 1.4.
Pakkasjakso menossa ja vuorokausilämpötilat ovat olleet -3c-(-5c).
Pumppu on jaksanut pitää hyvin koko asunnon lämpöisenä ja ennen lämmittämistä arvelin, että tuonne -7c nurkille riittäisi lämpöä riittävästi,mutta taitaa mennä kyllä pidemmälle...
Olen pitänyt lämpötilapyyntiä 22c ja 2-puhalluksella joka on riittänyt heittämällä. Hieman tietysti on ilpille tyyliuskollisesti jossain huoneessa on 23c ja jossain 19,5c, mutta eipä ole haitannut.
Ulkoyksikkö on melko äänekäs kun tuli vielä laitettua se seinään kiinni kun tuli viilennykseen alunperin. Nyt kyllä jurnutus sisälle kuuluu oikein selkeästi varsinkin sulatuksen jälkeisen kiukun jälkeen.
Kaikenkaikkiaan positiivinen yllätys on laite ollut tähän mennessä kun 579e oli laitteella hintaa viime talvena.
Viimeksi muokattu: