Viime yönä heräsin kuuntelemaan 8101i sulatuksia, tuntui siltä että sulattaa koko ajan - välillä puhaltaa alle minuutin ja taas uusi sulatus. Laitoin lopulta pois päältä klo 5 ja aamulla uudestaan päälle ja puhallus & lämmöt täysille, haaleaa ilmaa puhaltaa (ulkona -17). Ulkoyksikkö on täysin puhdas ja sula.
Vanha Sanyo hajosi aikanaan aivan samalla tavalla. Onkohan tuosta kylmäaineet karanneet vai mikä voi olla syy? Ja silloin syy lienee asennuksessa (en hauku Boschia vielä - tähän laitteeseen on vaihdettu jo kerran sisäyksikkö ja sen jälkeen uusi piirikortti ja wifimoduuli, ja nyt tilauksessa on ollut uusi SY puhallinmoottori).
Vanha Sanyo hajosi aikanaan aivan samalla tavalla. Onkohan tuosta kylmäaineet karanneet vai mikä voi olla syy? Ja silloin syy lienee asennuksessa (en hauku Boschia vielä - tähän laitteeseen on vaihdettu jo kerran sisäyksikkö ja sen jälkeen uusi piirikortti ja wifimoduuli, ja nyt tilauksessa on ollut uusi SY puhallinmoottori).