Ystävällä on mökki johon on aikanaan ollut tarkoituksena ottaa sähköliittymä. Sähköt tehty valmiiksi taulua myöden. Sähköliittymää ei koskaan otettu koska se olikin ollut huiman kallis. Nyt heillä on isohko virtapankki. Onnistuisiko tälläisen kytkentä mökin sähköihin oikein ja turvallisesti. Sulakekokoa voi tietysti taulussa muuttaa yms. Virtapankki on yksivaiheinen ja siinä on vain schuko lähtöjä.