Jalustan hankinta

Helkoo

Aktiivinen jäsen
Laatta on nyt valettu ja U-energy 22kw on jalustaa vaille. Kun tuolla on painoa 170 kg, näytti Ultin jalusta kuvan mukaan "rimpulalta". Suosituksia kelvollisesta tai rakennusohjeita kaivataan.
 

Helkoo

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Oletko harkinnut valmiiden harkkojen käyttöä jalustana? Eihän sen jalustan tarvitse olla metallia.
Se olisi yksinkertaisin ratkaisu. Pitänee kurkata miten ne kondenssiveden poistoreiät sijaitsevat. Vai onko sillä väliä? Entä miten korkea pitäisi olla?
 
Viimeksi muokattu:

kimmok

Vakionaama
Jos kondensiveden on hoidettu niin olen joskus laittanut 20cm.
Jos kondensiveden vapaasti koneen alle vähintään 60cm. Ja Silti joudut katkomaan Jääpuikkoja.
 
Back
Ylös Bottom