Soliksen hybridi-invertteri hajosi väärän kytkennän vuoksi

Tifo

Vakionaama
Tutulle kävi pieni käpy kun akun johdot meni väärin päin. Oli merkinnät kuulemma hiukan huonot. Invertteri toimii muuten mutta akkupuoli ei toimi. Kysymys kuuluukin onko jollain tietoa mikä siitä olisi mennyt rikki. Onnisella mistä tuo ostettiin ei osattu sanoa mitään.
Invertteri on Solis S6-EH3P12-H.
 

Tifo

Vakionaama
  • Keskustelun aloittaja
  • #2
Laitetaan vielä kuva väärästä kytkennästä.
IMG-20260609-WA0000.jpg
 

Mekaniker

Vakionaama
Missä lukee P2 Bat-Vin: Onko se sulake?
Toki väärin kytketty polttaa samalla muutakin, selvä mustuma häiriö-käämin L1 kohdalla
 

Arisoft

Hyperaktiivi
Oli merkinnät kuulemma hiukan huonot.
1781015083291.png

En minä tuota osaa huonoksi sanoa vaikka tämän kommentin voikin jälkiviisaaksi sanoa.

Veikkaan että ainakin joku sulake voisi olla höyrystynyt samoin kuin tehopuolijohteita. Hyvällä tuurilla vika voi olla ihan rajallinenkin.
 

Arisoft

Hyperaktiivi

Tuon mukaan joku muukin on erehtynyt plussasta ja miinuksesta. Mahtaisiko tehtaalla joku tietää mitä menee rikki?
 

Arisoft

Hyperaktiivi
No mitä tämä "BAT miinus VIN plus" sitten tarkoittaa kun oikeat merkinnät on tuolla kuvan ulkopuolella, mitä niihin liittimiin tulee?

BATttery - Voltage INput +

Veikkaan että suunnittelujärjestelmä ei kai salli välilyöntien käyttöä nimiöinnissä niin on laitettu tavuviiva sen tilalle.

Jossain toisessa mallissa lukee vain BAT+. Siitä kai se hämäännys johtuu? Polariteetti kumminkin tulee nimen loppuun eikä keskelle.
 

korsteeni

Aktiivinen jäsen
BATttery - Voltage INput +

Veikkaan että suunnittelujärjestelmä ei kai salli välilyöntien käyttöä nimiöinnissä niin on laitettu tavuviiva sen tilalle.

Jossain toisessa mallissa lukee vain BAT+. Siitä kai se hämäännys johtuu? Polariteetti kumminkin tulee nimen loppuun eikä keskelle.
olisi laitettu alaviiva niin olisijo asteen verran selkeämpi.
mitä olen näitä pläräillyt niin vasemmalla on on plussat olleet, lie sattuma vai jokin logiikka
 

Esäätäjä

Vakionaama
BATttery - Voltage INput +

Veikkaan että suunnittelujärjestelmä ei kai salli välilyöntien käyttöä nimiöinnissä niin on laitettu tavuviiva sen tilalle.

Jossain toisessa mallissa lukee vain BAT+. Siitä kai se hämäännys johtuu? Polariteetti kumminkin tulee nimen loppuun eikä keskelle.
Ok, niin hätäisempi vähän ikänäöllä varustettu lukee alustapäin BAT -
 

Espejot

Hyperaktiivi
En minä tuota osaa huonoksi sanoa vaikka tämän kommentin voikin jälkiviisaaksi sanoa.
En minä tuota kovin hyväksi ja selkeäsi merkinnäksi voi sanoa mutta ehkä kysee on tasoerosta ja tämä on tyyppilinen kiinasuunitellijan tuotos joten jollakin mittapuulla se on hyvä ja toisella huono?
 

Tifo

Vakionaama
Tavuviiva muuttui miinukseksi ja noi +- merkinnät, jotka näkyvät ylempänä tuossa arisoftin linkissä olivat kaapeleiden takana. Sen verran oli uusi invertteri muuttunut vaikka ei ollut kuin viikko väliä toimituksessa että kaapeliliitokset ovat nyt waco-tyyppiset pikaliitokset.
 
Back
Ylös Bottom