Pikkupumpero
Jäsen
Hei.
Talossa on kaksi Toshiba polaria, uudempi on integroidulla wifillä ja vanhemmassa on lisävarusteena asennettu wifi-moduuli. Molempiin tuli sama ongelma kun klikkasin firmware päivitystä toshiban äpistä. Päivityksen jälkeen kumpikin pumppu putosi wifistä pois.
Olen deletoinut pumput toshiban äpistä ja kun yritän lisätä niitä niin saan kyllä yhteyden pumpun omaan tukiasemaan mutta siinä vaiheessa kun äppi ilmoittaa provisioinnista, homma tyssää siihen, että luuri putoaa pois pumpun verkosta ja lopulta provisiointi päättyy virheilmoitukseen.
Resetointia on tehty painamalla 5sek setup nappia wifi-moduulista ja myös reset-nappia. Vanhassa pumpussa palaa jatkuvasti wifin merkkivalo, eikä se rupea vilkkumaan edes setupin aikana. Pidin myös pumppua virrattomana noin vartin mutta sekään ei nollannut tilannetta. Uudessa pumpussa wifin valo ei pala ja setupin aikana se vilkkuu. Provisioinnissa sillä hetkellä kun luuri putoaa pumpun verkosta, niin uuden pumpun wifivalo lopettaa vilkkumisen ja sammuu.
Onko muita joilla on toshiban uusin wifi firmware mennyt yhtä pahasti vihkoon tai oletteko saaneet päivityksen asennettua? Ja mitenköhän tästä nyt pääsisi eteenpäin muuta kuin tilaamalla asentajan vaihtamaan uudet wifi moduulit näiden tiiliskivien tilalle? Olen aika paljon touhunnut erilaisten verkkolaitteiden kanssa ja nämä toshiban lelut ei hirveästi herätä luottamusta vaikka muuten hyviä pumppuja ovatkin.
Talossa on kaksi Toshiba polaria, uudempi on integroidulla wifillä ja vanhemmassa on lisävarusteena asennettu wifi-moduuli. Molempiin tuli sama ongelma kun klikkasin firmware päivitystä toshiban äpistä. Päivityksen jälkeen kumpikin pumppu putosi wifistä pois.
Olen deletoinut pumput toshiban äpistä ja kun yritän lisätä niitä niin saan kyllä yhteyden pumpun omaan tukiasemaan mutta siinä vaiheessa kun äppi ilmoittaa provisioinnista, homma tyssää siihen, että luuri putoaa pois pumpun verkosta ja lopulta provisiointi päättyy virheilmoitukseen.
Resetointia on tehty painamalla 5sek setup nappia wifi-moduulista ja myös reset-nappia. Vanhassa pumpussa palaa jatkuvasti wifin merkkivalo, eikä se rupea vilkkumaan edes setupin aikana. Pidin myös pumppua virrattomana noin vartin mutta sekään ei nollannut tilannetta. Uudessa pumpussa wifin valo ei pala ja setupin aikana se vilkkuu. Provisioinnissa sillä hetkellä kun luuri putoaa pumpun verkosta, niin uuden pumpun wifivalo lopettaa vilkkumisen ja sammuu.
Onko muita joilla on toshiban uusin wifi firmware mennyt yhtä pahasti vihkoon tai oletteko saaneet päivityksen asennettua? Ja mitenköhän tästä nyt pääsisi eteenpäin muuta kuin tilaamalla asentajan vaihtamaan uudet wifi moduulit näiden tiiliskivien tilalle? Olen aika paljon touhunnut erilaisten verkkolaitteiden kanssa ja nämä toshiban lelut ei hirveästi herätä luottamusta vaikka muuten hyviä pumppuja ovatkin.