Qlima Monoblock

Jounis

Aktiivinen jäsen
Terve. Onko kellään kokemusta näistä Qlima:n Monobloc pumpuista. Olis hyvin eristetty kymmenen neliön varasto. On myös työtilana.
Nyt pidän peruslämpöä noin 15˚ astetta sähköpatterilla.
Kesällä olis viilennyskin tarpeeseen.
Siis onko noista mihinkään.?
 

Liitteet

  • 68B41CCC-E5DF-4AF3-9773-1DFE137D96AD.jpeg
    68B41CCC-E5DF-4AF3-9773-1DFE137D96AD.jpeg
    147 KB · Katsottu: 216

Hair

Jäsen
Ostin kyseisen värkin, ja odottaa asennusta uuteen ulkovarastoon, jonne tuli myös eristetty makuukammari/ vierastila.
Voin laitella käyttökokemuksia, jahka saan sen nostettua tuonne seinälle. Painaa yli 40kg toi vehje..
 
  • Tykkää
Reactions: Rh-

Hair

Jäsen
Monoblock.jpg

Aika iso, ainakin tohon meikän tilaan.
Yllättävän hiljoinen, vaikka tuo kompura tietysti sisällä. Toimii ainakin viilennyskäytössä hyvin. Tila on niin pieni, että ei kauaa höngi kylmäksi. :hattu:
Mutta ehkä olisi pitänyt pistää vielä kättä taskuun, ja joku pieni splitti kuitenkin? 800€ olisi pitänyt pistää lisää toki. 🤔
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom