Vikakoodi kylmäaineen vähyydestä 2 viikon päästä asennuksesta

Missä voisi olla syy, että pari viikkoa asennuksen jälkeen uusi jäähdyttävä Daikin lopettaa toimintansa ja tulee vikakoodi U0 joka viittaa kylmäaineen määrään? Asennus tehty väärin? Uusi laite ollut rikki jo asennettaessa? Hetken ehti toimia, sitten alkoi jäähdytysteho hyytyä.
 

repomies

Hyperaktiivi
Missä voisi olla syy, että pari viikkoa asennuksen jälkeen uusi jäähdyttävä Daikin lopettaa toimintansa ja tulee vikakoodi U0 joka viittaa kylmäaineen määrään? Asennus tehty väärin? Uusi laite ollut rikki jo asennettaessa? Hetken ehti toimia, sitten alkoi jäähdytysteho hyytyä.
Todennäköisesti asennus on tehty väärin.

Jos ulkoyksikössä olisi vuoto, se yleensä ehtii vuotaa tyhjäksi ennen asennusta eikä vasta 2 viikkoa asennuksen jälkeen.

Jos sisäyksikössä, putkien liitoksissa tai ulkoyksikön suluissa on vuoto, se havaitaan asennuksessa mikäli asennus tehdään kunnolla. Koeponnistusta typellä ei valitettavasti yleensä tehdä, mutta sillä ne vuodot yleensä löytyy.
 

TJAP

Aktiivinen jäsen
Missä voisi olla syy, että pari viikkoa asennuksen jälkeen uusi jäähdyttävä Daikin lopettaa toimintansa ja tulee vikakoodi U0 joka viittaa kylmäaineen määrään? Asennus tehty väärin? Uusi laite ollut rikki jo asennettaessa? Hetken ehti toimia, sitten alkoi jäähdytysteho hyytyä.
Kuten jo edellä mainittiin, todennäköisesti asennusmoka. Mielenkiinnosta kysyn onko ostettu Lämpöykköseltä?
 
Back
Ylös Bottom