minä en usko tuohon 4l/100km, haluan nähdä käytännössä.Tuossa on ollut puhe että bensalitran mittarihinta voi heitää 29 senttiä jolloin tankillisessa se tekee helposti 15 euroa jolla toinen toteaa saavansa pikalaturista sähköä yli 200 kilsan matkalle.
Tällä 15 eurolla minä sanon pääseväni liki saman matkan.
Toki tämän voi halutessaan vääntää miten haluaa mutta totta on se mitä sanon.
Tojo kolkuttelee menemään 4 litraa satasella kun vauhti 80, ja kyse on corollan kokoisesta autosta ei mistään aygosta.
tankataan autosi täpötäyteen ja ajetaan tankillinen ja tankataan taasen.
jos se menee 4l/100km niin minä maksan besat, jos ei niin sinä lataat minun auton 100%, siis täyteen
milloin/missä ajetaan?
en nimittäin tuolla kuussatasella cebarillakaan pääse neljällä litralla
