Silti auton ajamisen kaikesta avustuksesta huolimatta pahin ongelma vain kasvaa: A-pilari. Jo toinen kerta alle 10 v. autolla, jotain tulee täysin ns. puskista, kun se jumalaton A peittää kaiken, juuri siitä liittymän tai ympyrän sektorista, mikä pitää nähdä! Pahin oli joskus suoralla ylityävällä suojatiellä kävellyt koirankusettaja, koira vilahti juuri ennen ja lukkojarrutus.
Ennen autot oli turvallisia, mutta muille, tuo A-pilarin jatkuva kasvaminen on jo ylittänyt järjen rajan. Sitten siihen ympätään pikkuikkunoita ja kameroita, mutta se perinteinen ns. kuollut kulma on jo etu oikea ja varsinkin vasen...
Ennen autot oli turvallisia, mutta muille, tuo A-pilarin jatkuva kasvaminen on jo ylittänyt järjen rajan. Sitten siihen ympätään pikkuikkunoita ja kameroita, mutta se perinteinen ns. kuollut kulma on jo etu oikea ja varsinkin vasen...
Ovissa ja istuimissa olevat bagit ovat toki vanhoja juttuja nekin, mutta nuo a-pilarien bagit lienevät 2010- vai peräti 2020-luvun uutuuksia vasta?