Luukku
Vakionaama
Keskustelua sivusta seuranneena herää kysymys. Kuinka paljon vuotuisesta ajomäärästä tarvii sitä korkeaa maavaraa?Paljo muissa tuommosissa hilux kokoluokan sähkömaastureissa on maavara?
Olisiko yksinkertaisempaa pitää joku vanha "hilux" tms metsäautona ja ajella sähköllä sitten parempia teitä?
