12KHR-N uudet ominaisuudet

P

puu-uuni

Vieras
Vs: 12KHR-N uudet ominaisuudet

Saahan nähdä mitä tälle vehkeelle tapahtuu. Olen sinänsä kateellinen kun olet nuinkin saanut jäätymään. Meillä ei jäädy, ei tarte näin ollen sulattaakkaan! ;D Eikä muuten oikeen auta talon lämpeämistä.

Mutta tuo jäätyminen on täysin samanlaista tässäkin ulkoyksikössä sillonku se toimii. Lieneekö hyvä vai huono asia. Kaipa ne o ruåttalaiset kytänneet laatikkoansa testeissä ja toivottavasti todenneet että nuin se pitää mennä. ;D Hitusen sulaa - äkkiä rupeli pyörimään.
 
M

Metsola

Vieras
Vs: 12KHR-N uudet ominaisuudet

Ei tuossa kyllä se sulatus pelitä oikein, tuohan on ihan pankkojäässä :eek:
Oletko seurannut kun sulatus alkaa mitä ulkoyksikössä tapahtuu ja minkä näköinen kenno on ennen ja jälkeen?
 
Back
Ylös Bottom