P
puu-uuni
Vieras
- Keskustelun aloittaja
- #41
Vs: 12KHR-N uudet ominaisuudet
Saahan nähdä mitä tälle vehkeelle tapahtuu. Olen sinänsä kateellinen kun olet nuinkin saanut jäätymään. Meillä ei jäädy, ei tarte näin ollen sulattaakkaan!
Eikä muuten oikeen auta talon lämpeämistä.
Mutta tuo jäätyminen on täysin samanlaista tässäkin ulkoyksikössä sillonku se toimii. Lieneekö hyvä vai huono asia. Kaipa ne o ruåttalaiset kytänneet laatikkoansa testeissä ja toivottavasti todenneet että nuin se pitää mennä.
Hitusen sulaa - äkkiä rupeli pyörimään.
Saahan nähdä mitä tälle vehkeelle tapahtuu. Olen sinänsä kateellinen kun olet nuinkin saanut jäätymään. Meillä ei jäädy, ei tarte näin ollen sulattaakkaan!
Eikä muuten oikeen auta talon lämpeämistä.Mutta tuo jäätyminen on täysin samanlaista tässäkin ulkoyksikössä sillonku se toimii. Lieneekö hyvä vai huono asia. Kaipa ne o ruåttalaiset kytänneet laatikkoansa testeissä ja toivottavasti todenneet että nuin se pitää mennä.
Hitusen sulaa - äkkiä rupeli pyörimään.