lmfmis
Vakionaama
Miten se menee?
Growatt ARK akut.
Korkeajänniteakut. Eli n . 54V kappale. Nykyinen paketti 5 näitä eli 250V ja kapaa 12,5kWh - saa ulos ehkä 8-9 kWh. Muuten toimii hyvin.
Jos tuota pakettia laajentaa uusilla akkumoduuleilla, on niissä enemmän kapaa kuin vanhoissa.
Growatt rajoittaa asetuksissa purkamisen 10%
Milloin akkujen purkaminen loppuu? Sama purkuvirta menee jokaisesta läpi.
Lopettaako se:
a) ensimmäinen akkumoduli joka laskee alle tietyn jännitteen?
b) kun koko paketin jännite laskee x% ?
c) purkaus virta rajoittuu?
d) joku muu?
Growatt ARK akut.
Korkeajänniteakut. Eli n . 54V kappale. Nykyinen paketti 5 näitä eli 250V ja kapaa 12,5kWh - saa ulos ehkä 8-9 kWh. Muuten toimii hyvin.
Jos tuota pakettia laajentaa uusilla akkumoduuleilla, on niissä enemmän kapaa kuin vanhoissa.
Growatt rajoittaa asetuksissa purkamisen 10%
Milloin akkujen purkaminen loppuu? Sama purkuvirta menee jokaisesta läpi.
Lopettaako se:
a) ensimmäinen akkumoduli joka laskee alle tietyn jännitteen?
b) kun koko paketin jännite laskee x% ?
c) purkaus virta rajoittuu?
d) joku muu?
Viimeksi muokattu: