Argo AWi25 käyttäjät kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argoni25
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

argoni25

Vieras
Mitenkäs muilla argon (lähinnä AWi25) käyttäjillä on pumput toimineet? Mulla on menossa 3 vuos ongelmitta. Nyt ulkona -22 ja ei mitään ongelmaa näytä olevan pitää taloa lämpimänä. Pyynti 24 ja puhallus 2 nopeudella manuaalilla. Ilmanohjaimet hieman alaviistoon olisiko 3 pykälä. Saa kommentoida ja pitääkin... :D ja niitä muiden käyttäjien kokemuksia tähän perän vaan!

Vs: Argo AWi25 käyttäjät kokemuksia?

argoni25 sanoi:
Mitenkäs muilla argon (lähinnä AWi25) käyttäjillä on pumput toimineet? Mulla on menossa 3 vuos ongelmitta. Nyt ulkona -22 ja ei mitään ongelmaa näytä olevan pitää taloa lämpimänä. Pyynti 24 ja puhallus 2 nopeudella manuaalilla. Ilmanohjaimet hieman alaviistoon olisiko 3 pykälä. Saa kommentoida ja pitääkin... :D ja niitä muiden käyttäjien kokemuksia tähän perän vaan!

Nuo 35:t ovat suunnilleen samaa tavaraa, asennettu muistaakseni helmikuussa 2007. Ulkoyksiköiden melu on aika härski kun vertaa vaikka uudempiin samannäköisiin Sanyo 93-malleihin, mutta lämmintä puhaltavat uskollisesti. Suurin riesa on oravasuodinten puhdistus.. aika viattoman näköinen pölyharso syö heti tehoja.

Mulla kanssa ulkoyksikkö on melko äänekäs, sisäyksikön äänestä ei ole haittaa, nyt jos ostaisin niin kiinnittäisin huomiota ulkoyksikön äänimaailmaan mm. tasaisempi käynti kovemmilla pakkasilla yli -10 astetta, pumppu ei ole jäätynyt kertaakaan nyttenkin kovilla pakkasilla tänään -27 ei ole minkään näköistä kuuraa ulkokennossa ja lämmintä tulee aivan tarpeeksi :D mulla muuten aika samanikäinen kun Vesan pumput.

Tässä pieni kertomus tästä minun vanhuksesta:
-asennus kesäkuu 2005

-maatelineelle heinäkuu 2006, samalla värinäkumit pois ja flektin siiven tasapainoitus. Jyrinät väheni reilusti, kovilla pakkasilla "kaikuja" siellä ja täällä.

-pari vuotta sitten vikinää sisäyksikön laakerista, voideltu

-tehoiltaan nuoruuden voimissa

-suodattimet imuroitu säännöllisesti 2,3,4,5 jne viikon välein.

Eli vähillä murheilla tänne asti päästy.

Tässä vielä yksi lisävinkki, ei liity suoraan aiheeseen, mutta....
Tähän seurantaan, miten yleiskunnon laita?
Halpa ja helppo. Aina sulatukseen jälkeen tulee nuo maximitehot, tästä on helppo
seurata vuosien vieriessä, kolottaako vai ei.
Minulle tullut jo perstuntuma, mitä PITÄISI olla ulospuhallusLT/ulkoLT. Tarviiko huolestua? Ollut useamman vuoden, suosittelen. Eli max-lämpö jää muistiin ja muutenkin helppo seurata, missä mennään.

Liitetiedostot

• 172_7245.JPG
    172_7245.JPG
    48,8 KB · Lukukerrat: 475

Ei ongelmia toistaiseksi. Pumppuna AWI 35. Asennettu joulukuussa 2006. Jäätymistä seurailen juuri nyt. Pikkasen huolestuttaa.. Mutta vain pikkasen. Nostin lämpötilapyynnin juuri 22 asteeseen. Sulatuksen jälkeen puhkui lämpöä 42,2 asteen voimin. Puhallus autolla. Ulkona n. -20 astetta.

Elikkä hienosti menee

Takaisin
Ylös Bottom