Käyttäjä89
Aktiivinen jäsen
Onko kellään kokemuksia maatelineistä ja niiden asentamisesta? Itselläni on sellainen tilanne että kattojen lappeet ovat huonoihin ilmansuuntiin, mutta etelän suuntaan olisi mahdollista pystyttää maateline ja siihen sitten paneelit. Esteetöntä näkymääkin olisi kun peltoa olisi vain taustalla joten varjoistakaan ei tarvitsisi huolehtia.
Vastaan on tullut näitä Laspekin markkinoimia maatelineitä
www.laspek.com
Finnwind möi jossain vaiheessa myös maatelinepaketteja, mutta näyttävät poistuneen myynnistä. Orimalta saa BEETTA telinettä myös olemassa maa-asennukseen. Maatelineissä kiehtoisi ajatus siitä että ne voisi itse pystyttää ja paneelitkin saisi kohtuu helposti itse kiinnitettyä. Tarvitsisi vain sähkömiehen tekemään asianmukaiset muut kytkennät.
Vastaan on tullut näitä Laspekin markkinoimia maatelineitä
Maateline | LVI-tarvikkeet | Lahti - Päijät-Häme | Laspek Oy
Helposti ja nopeasti asennettavalle aurinkopaneelien maa-asennustelineelle on ollut selkeää tilausta TALVITARJOUS KEVÄÄKSI TAI VAIKKA TALVELLA 100,0€/kpl 1.12.2025-31.3.2025 Seuraavat ovat valmiita paketteja Huom NOUDETTUNA TAI ITSE TILATULLA RAHDILLA 16
Finnwind möi jossain vaiheessa myös maatelinepaketteja, mutta näyttävät poistuneen myynnistä. Orimalta saa BEETTA telinettä myös olemassa maa-asennukseen. Maatelineissä kiehtoisi ajatus siitä että ne voisi itse pystyttää ja paneelitkin saisi kohtuu helposti itse kiinnitettyä. Tarvitsisi vain sähkömiehen tekemään asianmukaiset muut kytkennät.