Rh-
Tyhjäkäynnillä
Yrittäny useamman kerran hemmoilla kakkos asunnon Boksilla, tulos on aina sama, ulospuhallus on 10-15 astetta enemmän kuin imu. Mutta jaksaa pitää 55m² asunnon lämpimänä jopa -30 pakkasilla.
Joku, tai jokin rajoittaa.
Kyseiseen kamppeeseen kanssa vaihdettiin sisäyksikkö takuuseen viime talvena, laski kylmäkkeet pihalle yksiköltä lähtevän putken mutkasta.
Mutta, en saa mielenrauhaa kun ei tuolla hemmoilu onnistu.
Offtopicina, vuodosta ulos valunut kompuraöljy oli sinertävää, en ole ennen vastaava nähnyt.
Joku, tai jokin rajoittaa.
Kyseiseen kamppeeseen kanssa vaihdettiin sisäyksikkö takuuseen viime talvena, laski kylmäkkeet pihalle yksiköltä lähtevän putken mutkasta.
Mutta, en saa mielenrauhaa kun ei tuolla hemmoilu onnistu.
Offtopicina, vuodosta ulos valunut kompuraöljy oli sinertävää, en ole ennen vastaava nähnyt.