Bosch 5.00 EHP ei anna Hemmoilla

Rh-

Tyhjäkäynnillä
Yrittäny useamman kerran hemmoilla kakkos asunnon Boksilla, tulos on aina sama, ulospuhallus on 10-15 astetta enemmän kuin imu. Mutta jaksaa pitää 55m² asunnon lämpimänä jopa -30 pakkasilla.

Joku, tai jokin rajoittaa.

Kyseiseen kamppeeseen kanssa vaihdettiin sisäyksikkö takuuseen viime talvena, laski kylmäkkeet pihalle yksiköltä lähtevän putken mutkasta.

Mutta, en saa mielenrauhaa kun ei tuolla hemmoilu onnistu.

Offtopicina, vuodosta ulos valunut kompuraöljy oli sinertävää, en ole ennen vastaava nähnyt.
 

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Mikä on tilanne auto- puhalluksella ja maksimi pyynnillö? Puhaltaako silloin millä nopeudella todellisuudessa ja tuleeko isompaa lämpötilaeroa?
 

Rh-

Tyhjäkäynnillä
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Puhaltaa täysiä, ja edelleen sama erotus.

Sisäilman +15 asteesta Hemmolle repästessä puhaltelee 25-30 asteista, ja nousee samaa tahtia kuin sisäilma.

Edellisellä sisäkennolla teki samaa.
 

Rh-

Tyhjäkäynnillä
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Jahas, ja tämä kampe ei nyt sitten jaksa pitää säädettyä lämpöä enää vaikka ulkona -4°C.

Taasko vuotaa.....
 
Back
Ylös Bottom