Rh-
Tyhjäkäynnillä
Elikkäs, toisen asunnon Bosch alkanut "loiskia" äänekkäästi. Ihan kuin ulkoyksikön sisällä lainehtisi vesi. Tästähän ei ole kuin muutama vuosi kun sisäyksikkö vaihdettin.
Muuten pelaa jäähdytyksellä ok, mutta loiske kuuluu sisään ja häiritseen. Mitä enemmän aurinko lämmittää asuntoa, sitä kovemmin pumppu "loiskii".
Enkä keksi mikä tuon äänen pitää.
Videolla kuulostaa paljon hiljaisemmalta mitä todellisuudessa, enemmänkin peltien räminältä tuossa.
Muuten pelaa jäähdytyksellä ok, mutta loiske kuuluu sisään ja häiritseen. Mitä enemmän aurinko lämmittää asuntoa, sitä kovemmin pumppu "loiskii".
Enkä keksi mikä tuon äänen pitää.
Videolla kuulostaa paljon hiljaisemmalta mitä todellisuudessa, enemmänkin peltien räminältä tuossa.