Bosch 7000AA/6.5Kw puhdistus

smolami

Tulokas
Liekö missään ohjeita sisäyksikön purkuun vai pitääkö mennä päättelemällä?
Malli on noin 5v vanha ja ajatus puhdistaa niin että rullapyörän(kin) saisi putsattua, eli aika paljon purkamista?
Hajuja ei ole mutta ei se pahitteeksikaan olisi ennen jäähdytyskautta.
Jäähyn ripoja on kyllä tullut putsailtua joka vuosi, molempien yksiköiden.
 

smolami

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
  • #4
Hyvä räjäytyskuva kiitos, tein kuitenkin keveymmin eli putsailin sen verran mitä ilman kopan irrotusta pystyi, hentoisilla liittimillä olevat piuhatkin olisi pitänyt irroittaa. Rulla-pyörääkin pystyi aika hyvin väleistä pulloharjalla ja imurilla putsaamaan ja lopuksi aineksia vaikuttamaan.
 
Back
Ylös Bottom