Liekö missään ohjeita sisäyksikön purkuun vai pitääkö mennä päättelemällä?
Malli on noin 5v vanha ja ajatus puhdistaa niin että rullapyörän(kin) saisi putsattua, eli aika paljon purkamista?
Hajuja ei ole mutta ei se pahitteeksikaan olisi ennen jäähdytyskautta.
Jäähyn ripoja on kyllä tullut putsailtua joka vuosi, molempien yksiköiden.
Malli on noin 5v vanha ja ajatus puhdistaa niin että rullapyörän(kin) saisi putsattua, eli aika paljon purkamista?
Hajuja ei ole mutta ei se pahitteeksikaan olisi ennen jäähdytyskautta.
Jäähyn ripoja on kyllä tullut putsailtua joka vuosi, molempien yksiköiden.